Heey,
Ik ben al ongeveer 4 maanden niet ongesteld geweest…
Is dat normaal?
Hebben jullie dat ook wel eens gehad?
Pleasee, reageer!
Heey,
Ik ben al ongeveer 4 maanden niet ongesteld geweest…
Is dat normaal?
Hebben jullie dat ook wel eens gehad?
Pleasee, reageer!
4 maanden is wel erg lang Ik heb het in iedergeval nog nooit gehad! Bij mij is het langste ong. 2,5 mnd
ben je niet zwanger?
Ik heb dat wel eens gehad,
5 maanden ofzo …
Later werd ik het gewoon weer…
heb je al sex gehad met een jongen (obvious vraag maarja)…
als dat niet zo is en je hebt bv nog maar net 1 of 2 keer je regels gehad kan het zijn dat je gewoon nog niet regelmatig is. het is idd heel lang maar het kan wel. vriendin van me had rond haar 11 voor de eerste keer ongesteldheid, daarna niet meer voor ongeveer een halfjaar en daarna weer wel.
Ik ben het nog niet! ^^
maar wel een upje voor jou!
&Anders een goeie raad; de huisarts! En je weet dat die beroepsgeheim heeft, he!
is het dan wel ongesteldheid? Want door sporten enzo kan ook je maagdenvlies ofzoiets scheuren en dat geeft ook bloed…
Ik heb nog nooit sex gehad…
dankje voor de reacties!
Het is bij mij nog niet regelmatig nee,
maar ik ben het al 2/3 jaar…
uhm ja mijn vriendin is ook wel eens heel lang niet ongesteld geweest, maar dit is wel érg lang ja, dus als je nog maagd ben zal ik langs de huisarts gaan
als je nog niet lang ongesteld bent is dat heel normaal hoor.
je bent dan nog niet heel erg regelmatig ongesteld.
had ik ook. werd het op mn 11e voor het eerst, en de tweede keer was op mn 12e.
En nee dat is niet omdat je maagdenvlies is gescheurt want zoveel sportte ik niet destijds & had toen ook nog geen seks. haha
hm lees net dat je het al 2 jaar bent…
Ik ozu dan even langs de huisarts gaan inderdaad
Oke, dankje voor jullie advies
zwanger ben je alvast niet! Als je geen seks hebt gehad kun je ook niet zwanger zijn. voor de rest zou iktoch even langs de huisarts gaan. Wie weet wathet is, 't zalvast niet heelernstig zijn. maar veiligheid boven alles.
k word het jjuist altijd te vroeg, om de 2 weken.
zelfs een keertje, 1 week ongesteld, 1 week niet. en toen weer wel. Dus dat is ook niet echt het leven >.<’ XD
Succes!
miss dat de pil werkt omdat je onregelmatig bent?
Het kan zijn dat het bloed opgehoopt is zeg maar.
een meisje die was nog nooit ongesteld geweest op haar 16e en op haar 17e enzo. daar ongeveer.
Toen kreeg ze heel erg buikpijn en alles en bleek dat het bloed zich ophoopte in haar buik. Dat kan ook zomaar voorkomen.
@_SINI; Je kan pas met de pil beginnen op een bepaalde dag van je menstruatie geloof ik.
Pil of arts.
ik werd op mijn 12de ongesteld en werd daarna pas 6 maanden later voor de 2e keer ongesteld.
heb ik ook gehad; dan moet je egt heel erg intensief sporten en heeft het iets met rekken te maken zoals iemand die turnt ofzo. Da’s onwaarschijnlijk volgens mij.
Heb je dit nog nooit eerder gehad?
Je hoort wel vaak dat meisjes aan het begin van hun ongesteldheid niet regelmatig ongesteld zijn, maar na 2/3 jaar… Strange!
Kun je je moeder niet om advies vragen?
Eet je wel genoeg? of heb je miss heel erg veel stress?
Daardoor kan het ook uitvallen