Al-tijd stoppels...

Ik heb echt altijd stoppels na het scheren van mijn oksels of bikinilijn. Nu is een beetje stoppels niet erg, maar bij mij is het altijd heel erg rood en geirriteerd. Nu wilde ik vragen welke mesjes jullie gebruiken, want ik denk dat het daar aan ligt…

ik gebruikte altijd best wel dure scheermesjes maar kom zo niet op de naam met zo’n blok eronder wat schuimt. maar ook daar werd het rood van en kreeg ik bultjes, nu ik het hars heb ik het niet meer :’)

scheergel gebruiken, helpt echt goed. In de zomer epileer ik maar in de winter scheer ik gewoon, en dan gebruik ik een mesje met min. 3 mesjes en scheergel (ik gebruik die van Venus).

Ik heb met scheergel ook alsnog super snel stoppels. Sochtends smeren en middags zie je al haartjes doorprikken

Ik heb nu zelfs met epileren nog gewoon mini stoppeltjes die ik niet weg krijg :hammer:

Heel herkenbaar helaas :dry: Ben al overgegaan op epileren, maar daar wordt het ook niet veel beter van…

Ik merkte dat als ik wax ik het minder krijg…
Maar dat kan aan mij liggen haha

Wat voor mij het beste werkt is scheerschuim gebruiken, vooral eentje speciaal gemaakt voor de gevoelige huid.
En dan eerst met de richting van de haargroei mee scheren tot dat bijna alles weg is en dan op het eind voorzichtig even tegen de richting van de haargroei in dan is bij mij altijd wel alles mooi weg en krijg ik geen last van rode bultjes.
Misschien dat dit voor jou ook kan werken?

Ik heb dit probleem ook altijd. Je kan er niet veel aan doen ben ik bang.

Maar is het dan ook zo dat je van goedkope mesjes sneller stoppels krijgt? Ik heb namelijk redelijk goedkope mesjes ;s

Ik heb hetzelfde probleem! Ik ben daarom ook een beetje onzeker met topjes. Dus upje voor dit topic

Nee, ik gebruik die van de action en ik heb niet gelijk stoppels.

Ik heb dure en goedkope mesjes geprobeerd, maar ook ik heb ze echt altijd. Gebruik ook gewoon scheergel dus weet niet wat ik er nog meer aan kan doen. Ik lees even mee dus.

Niet tegen de richting in scheren maar met? Dan is het wel minder glad maar heb je ook minder stoppels.

Dan krijg ik het nooit weg.

Ja dat is wel moeilijker dan. Ook niet met een scheermes met 4-5 mesjes? Want dat werkt bij bij dan wel.