al meer dan 1 jaar verliefd

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen .sorry voor mijn lange bericht, maar weet namelijk echt niet meer wat ik moet doen.

ik ben al meer dan een jaar op een jongen verliefd. en vorige jaar vond hij mij dus ook leuk, maar hij vroeg me iedere keer maar toen kende ik hem amper dus ik wist t niet. in de zomervakantie hebben we elkaar 2 maanden niet gezien, en daarna zei die dat t over was voor hem. iets van 4 maanden gingen voorbij en ik was er echt kapot van, want ik merkte dat ik hem miste, en dat ik hem wel echt leuk vond. we hadden geen contact meer, en op school zeiden we ook niks meer tegen elkaar. en opeens begon hij op msn weer tegen mij te praten. we hebben toen echt uren zitten praten en ik snapte niet waarom opeens weer wel. zo heb ik ook weer z’n nieuwe nr gekregen, hadden we weer contact op school, en was ik weer helemaal gelukkig. toen was t vakantie, en elke dag smste hij me wel, met allemaal lieve dingen enz en hij wilde ook weer afspreken. naja hebben we gedaan was gezellig. en laatst hebben we weer afgesproken en we zijn nu echt goede vrienden alleen ik ben nog steeds verliefd op hem. ik weet niet of ik het hem moet zeggen of niet. ik ben namelijk bang dat ik hem dan af schrik. maar iedere keer dan geeft ie me hoop, hij gaat namelijk niet zo met me om hoe andere jongens met me omgaan. hij geeft mij een gevoel alsof ik meer voor hem ben dan vrienden. maar dat weet ik dus niet zeker. ik hoop dat iemand mij kan helpen, want niemand van mijn vrienden weet t, en ik ben zelf nogal hopeloos. :frowning_face: xxxx

Als je jongen ooit je leuk heeft gevonden, betekent het meestal voor hen dat ze dat blijven doen. Dus ik denk dat hij je nog steeds leuk vindt. Flirt met hem en kijk hoe hij gaat reageren. Flirt hij mee? Dat is dan een goede teken.

maar dat heb ik dus al een paar keer geprobeert, en dan doet ie dus wel leuk tegen me, maar dan weet ik niet of die t meent, we maken namelijk altijd grapjes om alles enzo;s

Je kan toch wel laten merken dat je serieus bent door niet te lachen op dat moment?

jaa zal dat dan wel proberen :slightly_smiling_face: iig heel erg bedankt
btw denk je dat als ik t em zou vertellen, dat ik dan heel onze vriendschap dan verpest??

Neen, denk het niet. Wacht totdat het zeker vast staat dat hij je wéér leuk vindt. Ik denk dat hij de stap wel neemt om het te zeggen.

okee dus eigenlijk moet ik gewoon wachten, en iets meer laten blijken :slightly_smiling_face:

Ja. Veel succes! n__n

Beetje zelfde als jou!
Alleen dan al 1,5 jaar. :grinning:

hoe ga jij er dan mee om??:s

tussen mij en mijn vriend duurde het ook een jaar voordat we wat kregen. (;
Gewoon een beetje met hem flirten, laten merken dat jij hem wel ziet zitten.
Of je zegt het gewoon tegen hem en vraagt hoe hij nu denkt over jullie.
Succes meid!

okee naja ik flirt dan wel gewoon een beetje, en dan kijk ik wel wat er gebeurt. bedankt:)

flirten in ieder geval, kijken of hij terug flirt.
Misschien vindt hij jou stiekem nog wel leuk, en is het nooir ‘over’ geweest.
succes! (;