Al heel lang ongesteld.

Ik wist niet echt waar ik dit topic moest plaatsen, dus sorry als ik dat niet goed heb gedaan.
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen of dat iemand anders dit ook wel eens heeft gehad en mij gewoon serieus nemen anders hoef je niet te reageren.
Ik ben nu denk ik al wel 2 weken lang ongesteld, soms stopt het een dagje, maar de volgende dag is het gewoon weer helder bloed.
Nu weet ik niet of dit mischien door de pil komt, ik ben ongeveer 2 maanden geleden begonnen met de pil, ik vroeg me af of iemand zoiets ooit heeft gehad?
Op internet lees ik dingen als ontvruchtbaarheid en baarmoeder ziektes.
Het maakt me een beetje bang en ik durf eigenlijk ook niet zo goed naar de dokter te gaan, ben bang voor de uitslag.
Weet iemand hier mischien iets meer over?

Het kunnen ook doorbraakbloedingen zijn,
maar ik zou voor de zekerheid eens naar de dokter gaan.
Mijn moeder heeft dat ook gehad, ze had het een maand ofzo (niet aan de pil ofniks) en toen bleek dat ze een cyste had in de baarmoeder (kon overigens geen kwaad, maar toch)

Oke dankjewel
maar ik denk niet dat een doorbraakbloeding zo lang duurt, dat dacht ik namelijk eerst ook dat het dat was.

Het komt wel eens voor als bijwerking van de pil als je net begint, dat je lang ongesteld blijft. Maar als je het de eerste maand niet had en nu wel, dan zou ik nog even je stopweek afwachten en als het daarna niet ophoudt even de dokter bellen. Googlen moet je niet teveel doen, daar maak je jezelf alleen maar onnodig bang mee.

Dit kun je trouwens vragen in het algemene topic over de pil (staat bij Seks & zo) of in dit algemene topic: http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/7897372