Al een tijdje actief...

Hoii allemaal!

Ik ben al een tijdje actief op girlscene.nl, vind het een super forum! Ik kwam er alleen achter dat ik een voorsteltopic vergeten had aan te maken. Bij deze dus. Ik zal even iets over mijzelf vertellen.

Ik begin met mijn naam, Hester, niet erg origineel maargoed. Ben 15 jaar jong en ik woon in Zuid-Holland. Ik hou erg van schrijven (verhalen en gedichten), maar ook van tekenen hierin kan ik echt mijn passie kwijt. Ik ben echt een creatieveling. (zeg je dat zo?) Verder speelt ook muziek een belangrijke rol in mijn leven, zingen vind ik ook erg leuk. Ik doe ook aan paardrijden, ik heb 1 keer week les op een manege en ik heb een pony waar ik 2 keer per week naartoe ga. Ook een grote hobby van mij is op vakantie gaan, heerlijk! Mijn favoriete landen zijn dan ook Frankrijk, Italië en Spanje. Ik ben echt een meisjemeisje, en houd - zoals iedereen hier - erg van shoppen! Ben vooral in de H&M, Esprit, The Sting, Vero Moda en in The Body Shop te vinden, het liefst in Den Haag. Verder ga ik ook nog naar school helaas. Zit nu op 3 HAVO en ga als het goed is gewoon over naar de 4e. Mijn lievelingsvak is Frans en ik heb een hekel aan wiskunde, natuurkunde en dat soort dingen.

Dit was het dan zo ongeveer, als je nog meer wil weten laat je maar horen!!

Groetjes, Fabulous_

Welkom op Girlscene Hester :3
(eindelijk iemand die zich volledig voorsteld)

Hoi :grin:

Inderdaad E_kid,
Welkom Hester!

Hallo Hester,
Veel plezier hier op Girlscene ^^
Liefs Sally,

Hoii!
nu ik erover nadenk heb ik me ook niet eens voorgesteld :thinking:

Leuk dat jullie allemaal zo gezellig reageren!

Nee, ik heb me ook niet voorgesteld… :woman_facepalming:

Wel heel leuk dat je echt iets over jezelf schrijft enzo… :slightly_smiling_face:
Welcomeee !

Haha nou LOVEYOUUU, snel een topic aanmaken dan!

Hoi :grinning:

hoi & welkom hier :grinning:

ikhebmeooknooitvoorgesteldtoendertijd

helahoi