al een maand ongesteld.

Hoii!

Ik ben 6 maanden geleden begonnen met de prikpil, en moest 18 maart opnieuw voor de 3e prik - die ik niet ga halen, lang verha - maar nu ben ik al 4 weken random ongesteld… soms heel veel, soms wat druppels.

heeft iemand anders hetzelfde gehad?
ik ben best angstig nu!

Ik zou echt naar de dokter gaan, dit is niet normaal denk ik.

Hmmm ik twijfel of ik aan de prikpil wil, maar nu ik dit hoor ga ik nog meer twijfelen. 4 weken ongesteld lijkt mij inderdaad niet normaal, ik zou even de huisarts bellen of langsgaan

het hoort niet hoor! met de prikpil word je niet meer ongesteld, en dat is heel fijn, maar omdat ik nu stop ermee gaat mn lichaam gekke dingen doen.
ik ga inderdaad maar de dokter bellen! ben gewoon bang voor dingen die ik liever niet hoor!

Even naar de huisarts. Mijn zus heeft ook problemen met de (gewone) pil gehad en was een maand ongesteld.
Lijkt me wel echt bloedserieus kut ( :smirk: ) want ten eerste zo veel bloeden is irritant en ik weet niet of jij dat hebt maar ik heb ook super veel last van mijn rug en buik enzo : (

Maar hoezo omdat je er nu mee stopt?
Je volgende dosis is pas over 12 dagen, dus je zou nog niet moeten horen bloeden.
Kan gebeuren, ik heb mijn spiraaltje nu ruim een jaar, ben 2 maanden niet ongesteld geweest en ben nu steeds 3 weken ongesteld, 1 week niet, etc. Heel erg kut.

toen ik begon met de gewone pil ben ik na de 2e x ook een maand ongesteld geweest.
dit kwam omdat deze pil niet aansloeg bij mij en dus gewoon niet werkte…
hierdoor was ik wel een maand ongesteld

ik ben hier mee gestop en heb een zwaardere pil gekregen.
nu is dit probleem helemaal opgelost.

is natuurlijk iets anders als de prikpil…
maar het probleem is wel vergelijkbaar.
misschien slaat jou prik pil ook wel gewoon niet aan…

Succes!

dan zou ik stoppen met de prikpil…als je lichaam zo reageert.

misschien handig om gewone pil, spiraaltje of geen te doen.

ik heb het gehad met een bepaald soort pil, dat ik 3 maand ongesteld was…

xx

Ik ben naar de ha geweest en die heeft me doorgestuurd naar de gynecoloog! Ze denkt dat het niet écht iets ergs is maar wil me wel graag laten onderzoekwn om alles uit te sluiten.
Als er niets is, laat ik een spiraal plaatsen!

Beetje off-topic, maar een vriendin van mij had dit ook (een maand lang ongesteld) en zij kreeg last van bloedarmoede. Nu weet ik niet hoe erg het bij jou is (bij haar vrij hevig), maar houd er wel rekening mee :slightly_smiling_face:

Oh ik heb dit ook gehad. Toen ik niet aan de pil ofzo zat, maar daardoor moest ik aan de pil.