Al een maand bloeden..

Ik bloed nu al meer dan een maand, de ene keer is het erger dan de andere, maar ik zou niet weten hoe of door wat het komt, mijn pil is normaal sterk genoeg, ik hoop dat jullie me kunnen helpen! :dry:

Ik zou even langs de dokter gaan, lijkt me niet normaal dat je een maand bloed.

Naar de dokter.

Heb ik een tijdje geleden ook gehad! Tis heel irritant. Bij mij was er gewoon even iets niet okee met mijn hormoonspiegel, waarschijnlijk.
Mijn huisarts zei dat ik het beste gewoon kon stoppen (stopweek) en dan opnieuw beginnen. Ookal zat ik midden op een strip, ze zei dat dat geen kwaad kon, en gewoon veilig was, zolang ik maar maximaal een stopweek aanhield.

Dus zou dat proberen, en als het probleem zich aan blijft houden, zal je pil toch misschien niet sterk genoeg meer kunnen zijn. Dat kan namelijk veranderen, zei mijn huisarts toen ik met hetzelfde probleem als jij noemde bij haar aankwam.

Mijn vriendin had het ook. Toen ze net met haar pil begon. Op een gegeven moment stopte het vanzelf, ze had wel te weinig ijzer door het vele bloedverlies.

dokter

Naar de dokter gaan ja. Het kan inderdaad helpen om een stopweek of een langere stopperiode in te gelasten maar dit beter eerst overleggen met je huisarts.

Naar de huisarts gaan !

Waarschijnlijk slik je de pil te lang door. Neem een stopweek en begin daarna weer met slikken. Sowieso is het niet goed om de pil te vaak door te slikken. blijf je bloeden neem dan contact op met je huisarts.

Het is helemaal niet schadelijk om de pil door te slikken…

Maar inderdaad, wat veel mensen hierboven ook zeggen, ik zou gewoon even langs gaan bij de huisart, dan weet je het zeker.