Al een jaar lang een meningsverschil met mijn vader..

Nou, hier komt het:

Ik kijk wel eens naar dinsney channel en daarop vooral violetta. En ik volg ook expeditie robinson.
Mijn vader vind dit “domme programma’s” en zegt iedere keer als ik zoiets kijk: “ja jij kijkt alleen maar domme programma’s” ik word hier echt dood ziek van. En als hij een film/documentaire uitkiest en ik wil het niet kijken blijft hij maar herhalen dat ik inderdaad toch alleenmaar domme programma’s kijk en nooit eens in ben voor een ‘leerzaam’ programma. Ondertussen ben ik het echt spuugzat aan het worden. Net gebeurde precies hetzelfde: hij stelde mij voor om een film te kijken en ik zij dus nee… hij helemaal weer van “ja, want jij zit alleen naar domme programma’s te staren blablabla…” Toen ben ik dus boos naar boven gelopen en riep hij nog een keer “PUBER!” Ik ben nu echt heel boos op hem en ik wil het hem eindelijk maar eens duidelijk maken…
Maar hoe!!! steeds als ik een weerwoord geeft gaat hij helemaal in discussie en dat laat ik hem echt niet winnen…

Haha, je klinkt als mijn broertje die ook in de puberfase zit :"D

:stuck_out_tongue:

Ik kijk altijd met m’n pa naar disney xd :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar ja, wat je hier aan kunt doen, geen idee.

Wat een drama jeetje :’)
koop gewoon een andere tv

First world problems. :")

Oh en dat heet puberteit lieve schat.

@jara

OMG!! jij hebt zooooo’nn geluk! :astonished:

Koop een extra TV. Anders negeer je het maar als hij er wat van zegt

@heart

Tjaaa… daar heb je een punt :stuck_out_tongue:

maar alsnog, ik ben het echt zat dat hij dat zegt bij ieder programma dat ik kijk :pensive: : (

Dan een extra tv inderdaad, als je het geld ervoor hebt enzo, ik weet het ook niet.

Ja, dat is dus het probleem , ik mag van mijn ouders geen tv op mijn kamer, zelfs niet als ik hem zelf koop… :pensive:

Hmm, dan is er helaas niet veel aan te doen. Je kunt ook (nog een keer) met je vader praten over dat hij niet steeds moet zeggen van ‘wat een domme programma’ ofzo.

Tja, deal with it. Mijn vader vindt dat soort programma’s ook verschrikkelijk (vooral hotter than my daughter met gordon, wat ik juist erg komisch vind). Hij maakte eerst ook vaak opmerkingen. Gewoon een grapje terug maken, komt wel goed hoor. En als je het echt vervelend vindt, praat een keer met hem (een serieus gesprek bedoel ik dan, niet iets roepen om vervolgens naar boven te stormen)

Kun je die programma’s niet kijken op je computer ofzo?
of op uitzending gemist…

ik zou het anders ook niet weten.

Oke bedankt! @Heart en @Gwen1987.

Ik ga er eens met hem over praten

@pingu ja dat kan ook maar dan kan ik dus niets meer op de tv zien want hij vind alles “dom”

Spreek anders met je vader bepaalde dagen of tijden af dat jij iets mag kijken wat jij zelf leuk vind? En andersom?

Ik download ze gewoon altijd, klaar xD

dat zijn ook domme programma’s :"D
Maar oke, rustig zeggen dat je het niet leuk vind en uitleggen waarom je die programma’s graag kijkt (om te ontspannen bijvoorbeeld) kan wel eens helpen.
Je kunt ook gewoon een keer met je vader iets kijken en daarna weer iets anders toch? Daar ga je ook niet dood aan