Al die one direction topics.

Valt het jullie ook zo op dat er zo achterlijk veel one direction verhalen/topics zijn?
Ik bedoel jullie mogen ze wel leuk vinden, maar spam alsjeblieft niet het hele forum onder.
En laat het geen kindertent worden met allemaal fanverhalen.
Danke schön

Als ik eerlijk ben zie ik ze niet zoveel. :’’)
Maar zal wel aan mij liggen…

Het staat toch gewoon bij schrijfsels? Laat die mensen lekker… ik heb er geen last van ofzo. Het zou misschien beter passen bij een onedirection fanficforum, maargoed.

Ja maar ik en veel andere kijken meestal bij actieve onderwerpen en daar staat het vol…
Ik zeg niet dat ik me er aan stoor, het viel me op.

Het viel mij ook op. Ik heb nog nooit van die hele OneDirection gehoord.

hahahaa ik heb ff gekeken wat het is, want ik had geen idee wat one direction was hahaha :blush: Zie het topic wel vaak staan, maar ik wist niet dat er meerdere waren

Ja het was mij ook al opgevallen want ik kijk ook meestal bij actieve onderwerpen. Achja als er nog 10 bij komen wordt het wel irritant, maar nu maakt het me niet veel uit.

Ik snap het vooral niet. Ik heb 40 seconden van een van hun nummers geluisterd, en toen begreep ik het wel. 5 knappe jochies. Nou. Woop-di-freakin-doo.

Ik weet niet eens wat het is(ik heb de topics wel gezien, maar ik begreep niet waar ze over gingen) en zo te lezen wil ik dat ook niet weten :’)

Nou zo knap vind ik ze niet…
Maaar dat is mijn mening.

Ik vind ze leuk, maar ik word ook helemaal krankjorum van al die topics!

oke ik zie er nu idd al 2 topics over XD
ik ga kijken wat het is, maar ik ben bang dat ik al weet dat het de moeite niet waard is XD

Laat maar, ik dacht dat jullie het over wat anders hadden :blush:

Ik lees ze ook niet, maar als ik bij actieve onderwerpen kijk is het :

One direction

One Direction

One Direction

dat bedoel ik

Ja ik zag het ook :pensive:" Alhoewel eentje ging over One Direction volgens mij, die band/groep zeg maar.

Vooral bij schrijfsels vind ik het irritant dat er nu opeens echt 8 One Direction verhalen zijn, en dan nog rollenspellen en dit en dat. Echt heel vervelend op ten duur.

daar gaan ze allemaal over toch?

Ja 1 over de band/groep zelf. En de rest zijn verhalen/rollenspellen.

Ach, girlscene is maar een site.
Like I care.