Al derde keer op een rij gebruikt door een player.

Dag mensen!!

Ik vind al sinds het begin van het jaar een jongen leuk.
Laten we hem voor het gemak Jef (voorbeeld) noemen.
Hij vertelde dat hij op mij verliefd was en vond me mooi enzo mooi dat moment
Vond ik hem maar niets. Later werd ik door en jongen geslagen en geklopt en ik had geen macht om me te verdedigen. Jef kwam tussen die jongen en mij. Hij riep tegen de jongen dat hij van
Me af moest blijven enzo. Sinds dat moment was ik verliefd geworden. Jef en ik waren dan een paar maanden super goede vrienden we knuffelde elkaar enzo. Maar op een dag deed hij zo afstandelijk en ik vroeg wat er was. Hij vertelde me niets dus heb ik dat ook zo gelaten.
Op een dag wou ik mijn gevoelens bekend maken. Ik vroeg et aan en hij zei nee.
Dat was voor mij een duidelijk antwoord. Later zei hij tegen mij dat hij het wel wou proberen een relatie waar ik antwoord opgaf dat ik nog even wou wachten.hij vertelde aan iedereen van school dat we samen waren terwijl dat niet zo was. We kregen ruzie en hadden nooit meer met elkaar gepraat.

Ik heb 2 maanden lang derpi gelopen ik viel huilend in slaap
En mijn punten zakten. En ik at niet meer en was dus ook al 4 kilo afgevallen ( ik weeg al niet veel)

Toen kwam er een andere jongen net het zelfde verhaal alleen werd er nooit over onze gevoelens gepraat.
Hij had me bijna gekust. Hij noemde me mooi.
En op een dag laat hij me vallen en flirt hij net zoals hij bij mij deed, met mijn vriendinnen correctie BESTE vriendinnen.

Dat is ondertussen al de derde op een rij ( heb maar 2 verhalen verteld weet ik) en nu voel ik me zo minderwaardig…

Iemand tips?

-xxx- G

… Jullie hadden geen eens een relatie, en wat ik uit je verhaal kan opmaken ben je ook niet met ze naar bed geweest. Dus, wat is het stukje “gebruiken”?

Hoe oud ben je? Sorry dat ik het zeg, maar misschien is het ook wel een beetje naïef van jouw kant dat je je zo hecht aan elke jongen die je mooi noemt.

En als je niet eens een relatie hebt met iemand en ruzie krijgt, lijkt me het wel erg drastisch om niet meer te eten en jezelf depressief te noemen voor twee maanden.

Zoals hier al boven wordt gezegd, is het idd misschien slim om je te realizeren dat wanneer een jongen je mooi noemt dat niet gelijk liefde is.
Daarnaast denk ik dat je gewoon een tijdje op jezelf moet focussen. Probeer niet weer iets nieuws te beginnen met een andere jongen, maar ga gewoon andere leuke dingen doen. Besteed tijd met je vriendinnen en probeer je cijfers op te halen. Ga weer gezond proberen te eten en werk aan je zelfvertrouwen.

Ik denk ook dat je te snel hecht aan jongens,mijn beste vriendin had dit ook en haar overkwam dit ook heel vaak.