Al bijna 2 jaar

Ik vind nu al bijna 2 jaar dezelfde jongen leuk en iedereen zegt dat ie mij ook leuk vind. alleen merk ik het niet echt zo. Ik word in deze tijd ook met een andere jongen in contact gebracht door een goede vriendin. Hij vindt me leuk maar het probleem is dat ik hem al heel lang niet heb gezien. Dus ik weet niet echt wat te doen.

Bij de jongen die ik al bijna 2 jaar leuk vind durf ik niet te vragen of ie me leuk vind. We hebben altijd hele leuke lange gesprekken en is ie wel heel lief voor me maar niet echt lief van omg ik vind je zo leuk lief. Hij is heel knap, hij is blond en heeft groene ogen.

Maar ik vind het zegmaar heel raar om zomaar ff in het gesprek te vragen zovan:“jo, iedereen zegt dat je me leuk vind… Is dat zo?”. Dus idk what to do…:frowning_face:

(i know . sorry voor zo’n algemeen topic, maar ik zit er gewoon mee.)

Vraag aan die jongen die je al 2 jaar leuk vind of hij jou ook leuk vindt.

maar dat vind ik dus zo raar. want hij weet wel dat ik m leuk vind maar dan zo opeens of moet ik het er subtiel over gaan hebben ??

Ik zou zoiets doen van: “je weet dat ik je leuk vindt, nou vraag ik me af of dat wederzijds is?”

Als hij jou ook leuk vindt, kan je toch vragen om eens een keertje iets te gaan drinken? Dan wordt het snel duidelijk. :slightly_smiling_face: Succes, meid!