al best wel lang ongesteld..

Hey meiden.

Ik ben al 7 dagen ongesteld, en het begint nog niet echt te minderen… is dit wel normaal? ik heb geen buikpijn en zo alleen wat rugpijn.

Dit is ook pas mijn 2e menstruatie maar ik vind het toch wel eng dat het al zo lang is en het houd ook nog niet echt op!!
klopt dit wel?

liefs

Dan ben je gewoon lang ongesteld. En als je het niet vertrouwt ga dan naar de dokter, maar dit is pas je 2e keer dat je ongesteld bent…

Het is pas je 2de keer, bij mij was dat ook zo, en niet zo’n klein beetje ook :grinning_face_with_smiling_eyes:
Komt wel goed! En als het na 2 weken nog niet over is kun je wel naar de dokter gaan

Volgens mij moet je je pas zorgen gaan maken als je langer dan 14 dagen ongesteld ben, had ik ergens gelezen.
En overigens je bent het nog onregelmatig, je lichaam moet je cyclus nog ‘vinden’.

okee thanks meiden, meer??

Ja dat had ik in het begin ook soms.
En ik leef nog ;p

ik was het bijna 2 weken dus niet zeuren haha
lang leve de pil, moet je echt doen!

Ik ben ook wel eens 1,5 week ongesteld geweest. In het begin kan je menstruatie enorm onregelmatig zijn. Dat had ik ook. De ene keer zit er maar een week tussen, de andere keer weer 2 maanden. Weer een andere keer bloed je maar een beetje de volgende keer weer heel erg. De ene keer duurt het maar een paar dagen en een andere keer weer bijna 2 weken. Het is gewoon heel verschillend.

het is inderdaad in het begin heel verschillend, heb ik ook last van gehad. komt wel weer goed!

het is inderdaad in het begin heel verschillend, heb ik ook last van gehad. komt wel weer goed!

in het begin is dat best normaal

had ik ook in het begin, komt wel goed, ben nu na 5(?) maanden gewoon regelmatig ongesteld.

Ja, dat is normaal. Ik ben wel eens 2 weken ongesteld geweest en een vriendin van mij was het zelfs bijna een maand. Het komt wel goed dus :slightly_smiling_face: