al beantwoord

.

Het is gewoon onmogelijk om van iemand te houden die vraagt om vrijheid en zodra hij de kans krijgt deze vrijheid misbruikt. Ik zou hem laten zitten met zijn chatsletjes en een jongen zoeken waar je wat aan hebt.

Toch echt laten gaan, die jongen is niet klaar voor een vaste relatie zo te horen. Maar is hij echt vreemd gegaan dat ze zegt dat hij heeft bewezen dat hij met andere meiden gaat als je hem vrijheid geeft? Want dan zou ik hem echt keihard dumpen. Je kijkt nu nog door een roze bril, maar geloof me. Je bent blij na een paar maanden wanneer je echt ziet wat voor een eikel het is

Dit. Hoe leuk jij hem ook vindt, hij behandelt je als oud vuil en dat zal waarschijnlijk niet veranderen.

Laten gaan hoe moeilijk het ook is…

Precies zit. Hoe moeilijk het ook is, je verdient beter. En je geeft zelf ook aan dat je beter wilt. Dus: dumpen die handel meid.

Dit.

Let him go girl, vind je dat normaal?.. In een relatie doe je dat namelijk niet, en meneer wacht totdat jij de stapt neemt om het uit te maken. Ook al hou je van hem, je moet ermee stoppen, zo maak je je zelf helemaal kapot. Je verdient beter!

Aw, wat een sukkel.
Maak het alsjeblieft zo snel mogelijk uit, en vind een vriend die jou wel trouw is.

Sorry, maar zo te horen is hij een enorme sukkel. Hij is je niet waard als hij je vrijheid misbruikt om met andere meiden om te gaan.
Let him go… Het zal niet makkelijker worden, maar je zal zeker weten iemand vinden die je beter behandelt :grinning:

t is uit

je moet maar zo denken, je verdient veel beter, en miss kun je dat nu nog niet zien, maar dat komt well.
maar het is zeker moeilijk…
en als hij echt van je houdt, laat hij dat wel zien!
sterkte… :flushed: