al 2 weken ongesteld?

Hoi allemaal :slightly_smiling_face:.
Ik ben nu voor de 5e of 6e x ongesteld in me leven, (ben 13 jaar) en ik ben het onderhand al 13 dagen? Normaal ben ik ik het 6/7 dagen. Is dit normaal omdat ik nog niet zo lang ongesteld ben, of zou ik even langs de huisarts moeten gaan? Ik ga liever niet naar de huisarts, ik haat dat zo.
Ik hoop maar dat het normaal is omdat ik nog erg onregelmatig ongesteld ben, want ik maak me wel een beetje zorgen :frowning_face:

xx.

Dit is heel normaal, ik heb het ook gehad, zeker in het begin. Nu ik al een jaar of 2/3 ongesteld ben is het meestal 7/8 dagen en een heel enkele keer 2 weken. Je moet je geen zorgen maken, ik ben zelfs een keer 6 weken achter elkaar ongesteld geweest en daarna was het over en ging mijn cyclus normaal door.

oh oke! heel erg bedankt haha, maak me gelijk al minder zorgen.

Ja vaak als je pas net ongesteld bent geworden dan is het nog niet helemaal zoals het hoort te zijn. Het kan ook best voorkomen dat je een keertje te laat ongesteld word ofzo.

Ik heb zelfs een periode gehad waarin ik om de 3 weken 2 weken lang ongesteld was. Fijn :’)
Als het over een jaar ofzo niet minder is geworden zou ik me wel zorgen gaan maken maar je bent het pas net en dan is zowat alles normaal.

bedankt allemaal! :slightly_smiling_face:

deadstar, holyfuck 6 weken ongesteld wat wat wat :flushed: serieus?

Ik zou lekker aan de pil gaan, heb je dat gekut ook niet meer :stuck_out_tongue:, Ik vond het verschrikkelijk om niet te weten wanneer ik ongesteld zou worden en voor hoelang.

Jep. Waarschijnlijk was ik gewoon twee keer achter elkaar ongesteld met dan tussendoorbloedingen. Een keer gehad en daarna nooit meer.

Ik was een keer 2 en een halve week ongesteld :")

Dit mag in het algemene menstruatie-topic!

(en aw echt naar dat je al twee weken ongesteld bent trouwens :c)