Al 2 jaar verliefd

Hellooo <'3
Oke ik zit hier dus met nogal een probleempje. Ik ben echt stapel verliefd op een jongen. maar er zit nog wat achter. ik ken hem heeeeeeel erg lang. want op de basisschool heb ik een vriendin leren kennen N en zij had een broer (jup op die ben ik :flushed: ). mijn broer werd vrienden met de broer van N en zo gingen onze families echt vaak met elkaar om. we gaan vaak bij elkaar op bezoek enzo. maar ik ben nu al 2 jaar op 'm…:zipper_mouth_face: en ik heb echt geen flauw idee wat ik er mee moet want dit is de eerste en echte keer dat ik op iemand ben. ik heb m laatst ook op msn toegevoegd maar er waren altijd van die pijnlijke stiltes en dan stopte ik maar (hij gaf wel altijd uber snel antwoord :flushed:). iniedergeval, volgens mij ziet ie mij niet zitten, dat is wat ik denk. ook kijkt ie wel eens stiekem mijn kant op in de pauze maar daar blijft het dan ook bij. er zijn echt van zo’n momenten waar ik denk 'kom op vertel ‘t hem’ maar zo makkelijk is het nou ook weer niet… en als ik daar mee kom aankakken ineenkeer denkt ie ook zo van uhuh…

Mijn broer gaat nog steeds vaak met hem om alleen ik niet meer met N. En onze families gaan ook nog veel met elkaar om.

Iemand die mij kan helpen?

ga dan eerst eens gewoon een beetje met hem flirten, en kijken of hij erop reageert enzo. kun je goed met hem praten/lachen? doe dat danoook. leer eerst persoonlijk beter kennen!