Al 2 jaar verliefd op collega

Hallo ik zit ergens mee,

Ik ben al 2 jaar verliefd op een collega hij is 21 en ik ben 18. Ik heb sinds 1,5 jaar een vriend en daarvoor heb ik weleens met mijn collega lopen ouwehoeren en we hebben intiem gedanst in de kroeg en bijna een keer gezoend maar dat zoenen is er nooit van gekomen. Toen ik een vriend kreeg was deze verliefdheid op mijn collega vrijwel over maar de laatste tijd moet ik vaker met hem werken en hij is toch echt wel heel leuk grrrrrr. Hij maakt ook vaak grapjes zoals: ‘Goh ik ben zo verliefd op jou maar jammer dat dit niet wederzijds is’ etc. Dus ik reageerde bijvoorbeeld in deze situatie: ‘Nouja, je hebt je kans gehad maar die heb je niet gepakt en nu is het te laat haha.’ Maarja, gister weer legde hij zijn hand op mijn bovenbeen en dan loopt ie te knipogen en dan raak ik helemaal in de war.

Ik wil mijn vriend niet kwijt omdat dat ook een hele leuke spontane jongen is en onze relatie geweldig is maar ik wil deze gevoelens voor mijn collega kwijt , iemand een idee hoe?

Nou ja, het helpt natuurlijk niet echt als die collega nu nog zo aanrakerig doet enzo. Dus ik zou hem vragen daarmee op te houden omdat je nu een fijne relatie hebt.