akward

Ik vind het altijd zo akward om zomaar een leuke jongen aan te spreken op school etc. Das denk ook de rede da ik nog single ben. Maarja ben nie zon super zelfverzekerd persoon en op school zie ik al een tijdje iemand die ik wel leuk vind mar mij totaal niet kent haha.(zijn kluisje is zowat naast die van een vriendin van mij) Xd maarja hier ben ik dus een ramp in.

Praat/type alsjeblieft geen engels als je het niet kan.

Awkward*

en tja, wie niet waagt, wie niet wint :wink:

Zeg jij?
Stel je niet zo aan.

En nu wil je weten hoe je daarover heen komt?

OT: ik snap de vraag niet helemaal denk ik?

Waar slaat dat nou weer op? :’)

That awkward moment when someone spells “awkward” wrong.

Zooooo vanwaar zo’n bitchreactie? Mierenneuker much? Ze maakt een foutje, boehoe.

Ik citeer: I\'m a math genious!

Zoals je kan zieeen is dat een quote van iets wat ik letterlijk heb overgenomen zoals het gezegd is dus wat is je probleem?

Zoals het gezegd is? Als in gesproken of getypt?

Beide. Hij heeft het ooit gezegd en later is het letterlijk overgetypt en op tumblr gezet. Dus volgende keer als je moeilijk wil doen over mijn Engels, ga naar Niall Horan toe en vertel hem dat zijn Engels niet goed genoeg is.

-

Zal ik doen!

Hahahaha ik zag je tweet en had al zo’n gevoel dat dit over dit topic ging :'D

Volgens mij zit er geen vraag in :stuck_out_tongue:

En ik snap de vraag ook niet helemaal. Iemand aanspreken is niet heel eng hoor en je hoeft niet meteen te beginnen met ‘hoi je bent sexy daten?’ je kan hem ook gewoon iets totaal randoms vragen

Zeur niet zo zeg! xD ^

@TS spreek hem aan. Niet geschoten altijd mis. Als het een sukkel is dan weet je dat ook weer en vind je 'm gelijk niet leuk meer. Als ie wel leuk is nou dan spreek je elkaar vaker en wie weet wat er van komt :sunglasses:

hahaha niet alleen, word er ook gek van op twitter.

En over dat genius/genious gedoe: het kan ook zijn dat hij het ironisch bedoelde van ik ben een genie, maar ik heb het verkeerd gespeld of zo. :’)