Aktetas als schooltas

Hij lijkt op de foto een beetje oranje maar hij is toch echt rood:

http://i30.tinypic.com/2iw58o1.jpg

Het is een lederen tas, van Bag It! (Utrecht).

En omdat het niet zo’n hele standaard schooltas is, vraag ik me af wat jullie er van vinden.

past daar wel iets in?

Hij is/lijkt idd heel erg dun, maar er passen zeker wel genoeg boeken in.

En ik ben van plan aankomend schooljaar geen etui meer mee te nemen, maar gewoon een paar pennen. En dat scheelt weer.

Het moet bij je style passen. Als jij iedere dag in een skatebroek met zwarte kleren -beledig niemand- naar school gaat zou dit je absoluut niet staan. heb je meer een vintage style -heeft het eigenlijk een bepaalde naam?- dan vind ik het wel passen.

We hebben op de zolder ook een aktetas een bruinleren. Alleen weet ik niet of ik het moet gebruiken -voor af en toe- Die gaat ook echt open met zo’n code die je moet weten.

als er genoeg in past en hij past bij je stijl
dan zeker doen
hij is vet leuk (:

Erg gaaf!

Ik vind hem erg leuk :slightly_smiling_face:, alleen wel jammer dat die stipjes erop zitten

muahaha dat is cool

Hij is super Leuk =D

ik vind 'm echt heel erg leuk!
gewoon doen (tenzij hij niet bij je stijl past…)

Très cool

ik vind het niks voor mij, maar msschien staat het jou heel goed.

Love it!
Zeker doen

echt super leuke tas:D:Dvooral die stipjes erop:)

Mijn zus had een ouderwetse aktetas als schooltas (van de kringloopwinkel maar hij was nog in supermooie staat). Die vond ik echt heel leuk. ^^

Deze kan ook prima als schooltas vind, hij is leuk. =D

neee xD sorry ik heb iets tegen aktetassen :'D geen idee waarom… maar als het écht heel leuk bij je staat… gewoon doen… laat anders iets zien wat je erbij aan gaat doen? [om van mn aktetashaat af te komen xD]

zo’n veelste slome eerste klasser bij de kluisjes had er altijd een. en al mn leraren enz. enz…

maar het is weer eens wat anders :grinning: en het rode kleurtje is very nice.

:slightly_smiling_face:

Leuk!

Ik vind de stipjes niet leuk, verder wel alleen ik zou er zelf niet snel mee gaan lopen.