Akinator :)

Hoi,

Het is echt onzinnig, maar heel grappig als je je even verveelt ; )
Weet niet of het bekend is (voor mij ist iig nieuw, haha) maar neem iemand in je hoofd, ga naar en.akinator.com en beantwoord de vragen, en hij raadt (bijna) altijd wie je bedacht had!
Wie heeft dat ding bij jullie allemaal geraden? :stuck_out_tongue:

Goed… Hij raadt het de eerste keer goed, maar het is niet zo moeilijk om te raden dat ik aan mijn vriendje denk als de vraag is ‘Is your character in love with you’.

Haha ja okee, maar moet je eens proberen om iets heel moeilijks in je hoofd te nemen, een heel klein figuurtje uit een tekenfilm of zo (bij mij raadde hij het witte kleine katje uit de Aristokatten, Kevin uit up en Annika van Tommie :stuck_out_tongue:)

@duCOQUELICOT offtopic: wow what happened to your blog? Je bent helemaal niet meer actief? :frowning_face:

Hij vond gewoon mijn Phoenix Wright xD
wel na pas 3x :smirk:

Klopt. Ik heb het nogal druk atm. Maar ik zal wel weer eens iets schrijven.

Holy shit, hij heeft Gerard Way, Frank Iero en Bob Bryar allemaal in 1 keer geraden. Scary :’)

hahaha, bijna :stuck_out_tongue: Ik had Elly Jackson in mijn hoofd (van La Roux) en hij zei Florence (van Florence and the Machine)

Jaaaa, toen ik door ging klopte het wel :’) ok dit is grappig.

Hahaha, hij kent Catweazle niet.

bij mij heeft hij het niet geraden

Ahahha zelfs Balkende raadt ie.

na bijna 40 vragen komt hij eindelijk op wilders :’)

Bij mij heeft ie het niet geraden. :'3

Hij had bij mij Pharrell Williams goed. Bij m’n zusje hadden ze het fout, ze had Kelly Rowland in d’r hoofd, maar hij deed Ciara. Toen gingen we verder, toen had hij Beyoncé, weer fout.

ahahahah alles raad ie gewoon

Duffy had hij trouwens ook goed geraden. dat vond ik ook indrukwekkend.

Hij stelt wel specifieke vragen, hoeveel zangeressen, met rood haar, in een rockband, onder de 25 zijn er nou?

Het was Hayley Williams

haha ik had shrek :’)

ah, en nu nick jonas! het is eng