ak of eco?

hooi, ik moet kiezen tussen die 2 vaken.
Aangezien ak mijn lievelingsvak is zou ik dat kiezen maar daar heb je toch niet super veel aan? Aan eco heb je meer later… maar dat is niet bepaald me lievelings vak. Mijn vriendinnen zeggen allemaal wat anders dus daarom vraag ik het jullie, wat zouden jullie kiezen als je mij was…

nog 1 ding: als ik eco kies heb ik waarschijnlijk een diploma voor EM en CM.

Ik zou economie kiezen. Aardrijkskunde is verschrikkelijk saai en nutteloos.

economie is ook saai, maar niet nutteloos. ik zou als ik jou was economie kiezen :slightly_smiling_face:.

Als ak je lievelingsvak is zou ik dat kiezen. En of je meer aan economie hebt hangt denk ik ook af van de richting die je later op wil :slightly_smiling_face:

Al een idee wat voor vervolgopleiding je wilt doen?
Want als jij bijvoorbeeld iets in de zorg wilt gaan doen dan heb je ook niet veel aan eco en dan zou ik dus voor je lievelingsvak AK gaan!

Economie lijkt me beter.

Ik heb laatst een voorlichting gehad over economie, en er werd verteld dat economie echt super belangrijk is en dat het eigenlijk onmisbaar is want voor veel opleidingen heb je dat dus nodig… dus als ik jou was zou ik voor economie kiezen

allebei de vakken zijn even saai en irritant
dus als ik jou was zou ik gewoon eco kiezen

ik zou economie kiezen
bij vervolg opleidingen staat er vaak economie bij.

bijna alle opleidingen die mij leuk lijken heb je niet een specifiek profiel voor nodig…
en echt iets in de economische richting wil ik ook niet doen. ik wil de sociale en creative kant op gaan.

Ik vind economie zelf echt súper leuk en daarom ga ik het ook kiezen. Ik zou dus kiezen wat jíj leuk vindt, ik ga namelijk ook niks doen met m’n economie omdat ik geneeskunde wil gaan doen. Maar ik vind economie zo leuk dat ik het er gewoon bij neem (:

Geloof me, kies waar je interesses liggen. Als je net als ik ben val je daar uiteindelijk toch op terug. En dan is het te laat om te veranderen en zit je vast aan een saai rotprofiel met economie erin.

economie is qua wat je er mee kan de beste keuze, maar omdat jij zegt dat je het niet nodig hebt, dan zou ik ak denk ik kiezen als daar je interesses meer liggen…

economie nemen.

.

economie! je hebt er altijd wat aan, bij aardrijkskunde is het maar de vraag of je er ooit wat aan hebt! economie is moeilijk, maar dan heb je iig wel wat nuttigs :slightly_smiling_face:

Kies ak want je moet echt altijd kiezen voor wat je leuk vind!
Daarbij vind ik economie ook nog eens het grootste kut vak dat er is,
als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel haha.

aan economie heb je inderdaad meer, maar als je aardrijkskunde heel leuk vind kun je dat ook kiezen. ik zou gaan voor wat je het leukste lijkt.
misschien kun je het wel allebei kiezen? eentje in je profieldeel en eentje in je vrije deel?

ik heb voor eco gekozen maar na een half jaar ben ik daar mee gestopt omdat ik een 3,5 gemiddeld stond :’)
nu heb ik al een jaar ak
en dat is heel makkelijk als je leert haha