Ak of biologie?

Ik vind biologie veel leuker. Maar met jou profiel heb je er niet echt veel aan, dus ik zou geen biologie nemen, omdat het best lastig is soms en dat je wel hard moet werken voor goede cijfers (bij ons op school).

Ik ga ook E&M doen, met ak. Biologie ga ik sowieso niet doen.

ik raad je wel aan om geen m&o te kiezen !
wat een kut vak !!! :stuck_out_tongue: als k iets teug kon draaien dan is het echt m&o ik had liever AK in de plaats gehad mjá.

Ak als je geen zin hebt om te leren.
Bio als je iets wil leren.

biologie is trouwens heel erg je kennis toepassen en dat maakt het ( vind ik ) heel moeilijk

AK is het meest zinloze vak ooit, echt waar :grinning_face_with_smiling_eyes:, voor bio moet je wel veel doen maar het is het meer waard dan AK

bio is heel erg moeilijk geworden, was er eerst supergoed in en nu helemaal niet. maar dat komt ook omdat wij dood rellen in de klas en we dus eigenlijk geen les krijgen omdat die vrouw alleen maar aan het schreeuwen is dat we normaal moeten doen. kleuterssss, maar het is wel grappig
Maar ak is hetzelfde gebleven hoor ik van iedereen.

dat ligt er natuurlijk aan wat je wil gaan studeren en waar je intresses liggen :pensive:
Ik vind AK wel heel interessant, en het is simpel, en het past beter bij E&M/C&M
naar mijn mening. Bio schijnt heel moeilijk te zijn, dus ik zeg AK!

true, ak is echt een zinloos vak. als je ak docent wilt worden, heb je ak niet eens nodig. bij geen enkele studie is ak verplicht.
biologie verbreedt je pakket héééééél erg, daarom zou ik voor bio gaan.

heb zelf bio, 't word wel moeilijk, maar als je je huiswerk en alles netjes bijhoudt, goed meedoet in de les is het te doen. (wat ik dus niet doe :grinning_face_with_smiling_eyes:)

ak wordt bij ons vooral veel, maar heb verder geen idee. heb het zelf niet (:

ik zit zelf nu in 4 HAVO en k heb AK
ik vind het zelf wel moeilijk, het is best veel stof
en een beetje ingewikkeld, ik heb over 2 weken schoolexamen van AK het zijn 2 hoofdstukken, en 1 hoofdstuk gaat dus over klimaten wat ik heeeel kut vind
ik heb bio ook gehad in de 3e, en ik vond AK wel makkelijker
maar dat komt meer doordat ik bio niet interessant vond
het boeide me echt niet
en met AK heb je het soms over culturen enzo en dat trekt mij meer
maar de keuze is aan jou

Je hebt veel meer aan biologie, als je alles bijhoudt en je huiswerk redelijk op tijd doet, dan moet het gewoon lukken!

Je kunt ook veel meer studies kiezen als je biologie kiest, je hebt AK voor bijna niks nodig.

Ik heb het allebei niet meer, maar als ik had moeten kiezen werd het waarschijnlijk aardrijkskunde omdat dat het makkelijkst lijkt. Biologie lijkt me overigens superinteressant, maar aangezien niks van de B kant me ligt had dat me waarschijnlijk ook niet gelukt.

thanks voor reacties k heb trouwens ak gekozen!
omdat ik dat leuker vind en mn cijfers er ook goed voor zijn. Ookal is het voor niet veel studies een verplicht vak . En ik moet wel overgaan en k wil dan niet blijven zitten op biologie :astonished:

Ak sluit beter aan op je profiel ja, goede keuze denk ik.

Ik heb het zelf beide overigens, en vind AK echt verschrikkelijk, maar het is wel redelijk simpel om goede cijfers voor te halen.

Biologie! Een beetje kennis over het menselijk lichaam en dergelijken is nooit verkeerd.

Ik heb zelf Biologie en Aardrijkskunde gehad maar vond biologie persoonlijk helemaal niks. Dus als ik jou was zou ik voor Aardrijkskunde kiezen dat is ook een stuk makkelijker op het examen moet ik zeggen!

Wat heb je uiteindelijk gekozen?

Ik heb Biologie gehad. Ik vond het ook echt een leuk vak (Ik doe nu ook een biologische opleiding). AK lijkt me persoonlijk helemaal niets…

Kan je niet 1 als keuzeexamenvak nemen en de andere in je vrije deel/vrije keuze/keuzevak. Later kan je die dan laten vallen of omwisselen met je keuzeexamenvak en de omgewisselde laten vallen :wink:
xx

Aardrijkskunde is ook niet mis hoor. Je moet er echt voor leren. Als je die motivatie hebt zou ik AK kiezen.