Dus, het zit een beetje moeilijk… Als je je verveelt en niets anders te doen hebt, wil je het dan AJB LEZEN??
dus:
- ik heb een vriendin op school. laten we haar “tina” noemen.
- met haar heb ik vaak lol, en ze vertelt me veel geheimen enzoo. maar…
PROBLEEM 1: Als ík een x wat wil vertellen, (ik heb een vreselijk oersaai leven) word ik genegeerd terwijl ik altijd met een open hart haar vele problemen uit haar woelige leven ontvang.
PROBLEEM 2: Het probleem van nù daar moet ik SNEL antwoord op hebben!.. Ik was laatst slapen bij der… en ze heeft een gitaar…; en dus nam ik die en deden we supermelig. nou, daar heeft ze dus filmpjes van genomen (supergênant) en ook van als ik keihard en vals meezing met haar favo band op youtube+ lyrics. Nou : ze beloofde ze niet op hyves te zetten, maar dat heeft ze nu toch gedaan… ik ging gister dus: hé, haal het er af! werd ze pissig zei ze dat ik zielig deed ensoo… MAAR ZE ZET ME VOOR SCHUT VOOR DE HELE SCHOOL!.. nou kwam ik terug op school vandaag gaf ze me een knuffel en zei sorry.; alleen wil ze ze er nog steeds niet afhalen en wil ze er zelfts meer op zetten! (waar ik in me ondergoed opsta!!)
PROBLEEM 3: Ze roddelt over mij met een klasgenoot, zoals, straks wordt ze 16 en geeft ze een feestje. gaat ze van= nee, jij drikt toch niet. mag je niet. WTF!
PROBLEEM 4: Ik wil toch haar vriendin blijven! En ookal gaat zij in de fout, ik zeg altijd sorry omdat ik achter haar aanloop! ik probeer altijd de relatie te redden… volgens mij geeft ze er echt geen moer om
:bored: … [sorry als dit te lang wordt!]
PROBLEEM 5: mensen, ga ajb niet zeggen: laat haar. enzoo. want ze is één van de 6 vriendinnen die ik heb. op school één van de 2. dus /// en door die filmpjes vinden mensen me maar raar… dus aan nieuwe vriendin moet ik nu niet proberen te raken///
bedankt voor het luisteren! xx lily