Ajb begrip&hulp gevraagd!

Dus, het zit een beetje moeilijk… Als je je verveelt en niets anders te doen hebt, wil je het dan AJB LEZEN??
dus:

• ik heb een vriendin op school. laten we haar “tina” noemen.
  • met haar heb ik vaak lol, en ze vertelt me veel geheimen enzoo. maar…
    PROBLEEM 1: Als ík een x wat wil vertellen, (ik heb een vreselijk oersaai leven) word ik genegeerd terwijl ik altijd met een open hart haar vele problemen uit haar woelige leven ontvang.
    PROBLEEM 2: Het probleem van nù daar moet ik SNEL antwoord op hebben!.. Ik was laatst slapen bij der… en ze heeft een gitaar…; en dus nam ik die en deden we supermelig. nou, daar heeft ze dus filmpjes van genomen (supergênant) en ook van als ik keihard en vals meezing met haar favo band op youtube+ lyrics. Nou : ze beloofde ze niet op hyves te zetten, maar dat heeft ze nu toch gedaan… ik ging gister dus: hé, haal het er af! werd ze pissig zei ze dat ik zielig deed ensoo… MAAR ZE ZET ME VOOR SCHUT VOOR DE HELE SCHOOL!.. nou kwam ik terug op school vandaag gaf ze me een knuffel en zei sorry.; alleen wil ze ze er nog steeds niet afhalen en wil ze er zelfts meer op zetten! (waar ik in me ondergoed opsta!!)
    PROBLEEM 3: Ze roddelt over mij met een klasgenoot, zoals, straks wordt ze 16 en geeft ze een feestje. gaat ze van= nee, jij drikt toch niet. mag je niet. WTF!
    PROBLEEM 4: Ik wil toch haar vriendin blijven! En ookal gaat zij in de fout, ik zeg altijd sorry omdat ik achter haar aanloop! ik probeer altijd de relatie te redden… volgens mij geeft ze er echt geen moer om
    :bored: … [sorry als dit te lang wordt!]
    PROBLEEM 5: mensen, ga ajb niet zeggen: laat haar. enzoo. want ze is één van de 6 vriendinnen die ik heb. op school één van de 2. dus /// en door die filmpjes vinden mensen me maar raar… dus aan nieuwe vriendin moet ik nu niet proberen te raken///

bedankt voor het luisteren! xx lily

ik heb ook zo een vriendin gehad en ik bleef het maar goed maken omdat zij de enige was die ik had en omdat ze alles van me wist…maar zij gaf dus geen ene moer om onze vriendschap ik was handig om haar klusjes op te knappen,snapje? ik ben naar haar toegestapt,en ik heb haar gezegd wat ik kwijt moest en dat k niet langer haar slaafje speelde enzo…,wat je ook kan doen is een filmpje van haar maken waar ze iets genant op doet en het naar iedereen doorsturen…best gemeen maar ja…je moet niet over je heen laten lopen,zo krijg je geen respect laat zien dat er niet met je te sollen valt…btw,wat een kutstreek van die filmpjes! :open_mouth: succes,laat me weten hoe het gegaan is…:grinning:

okee bedankt nog iemand :wink: iets? ;l

nog iets erbij: ik wordt heel erg gebruikt door haar huiswerk te moeten maken enzoo;

xx lily

omg dat is erg vervelend idd. maar net zoals hier word gezegt moet je laten zien dat ze niet zo kut moet tegen jou. zeg gewoon recht in haar gezicht dat je absoluut niet wilt dat die filmpjes op haar hyves worden gezet dat moet je natuurlijk wel een beetje overtuigent zeggen en niet zielig ofzo. Maar het is best wel gemeen wat ze allemaal doet, en ik snap ook best dat je haar niet kwijt wilt enzo, maar toch zou ik haar een keer goed tegenspreken zodat ze weet dat ze niet zo flauw tegen je moet doen!
Succes :slightly_smiling_face:

Ok ik weet dat we niet mogen zeggen van laat haar maar ik denk dat je dat beter wel doet. zoals ik het zie gebruikt en vernedert ze je gewoon. ik snap dat je niet veel vrienden hebt op school maar geloof me, dit is géén vriendin. probeer anders eens met wat andere mensen om te gaan en kijk of je daar geen vrienden mee kan worden? echt, ze is het niet waard en ze lijkt me een complete trut.

pissig worden, laten merken dat het je wel iets doet. als ze het er niet afhaalt, zou ik echt tekeer zijn gegaan denk ik xD en ik denk ook dat dat het beste is.
je zou als je geen vrienden hebt er ook aan kunnen denken naar een andere klas ofzo te gaan, of misschien een andere school, een nieuwe start.
wat een ontzettende kutstreek.