Hee guys
Ik zat net dus het nieuws te kijken en toen kwam dus het nieuwsbericht dat de AIVD internetfora hackt. Als voorbeeld hadden ze bijvoorbeeld FOK, maar ik dacht dat dus makkelijk ook hier het geval zou kunnen zijn. Met een paar simpele handelingen heb je bijvoorbeeld al het wachtwoord en het email adres van de gebruiker lieten ze zien! Ik schrok best. Niet dat er iets crimineels hier aan de gang is ofzo of ik echt iets te verbergen heb, maar dat het bespieden dan toch best dichtbij komt, vond ik apart. Ik heb altijd geroepen: ze mogen ons controleren en afluisteren wat ze willen, ik heb niks te verbergen!
Maar nu het zich ook betrekt op girlscene vind ik het ineens wel erg! Hoe denken jullie hierover?
hier een linkje
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/13524/De-afluisterpraktijken-van-de-NSA/article/detail/3554216/2013/11/30/AIVD-hackt-internetfora.dhtml
Trouwens ik weet heus wel dat wij waarschijnlijk niet boeiend genoeg zijn om na te trekken, maar misschien denken ze wel: damn wat een psychopaten in het murder en crime topic, of mensen met extreme ideeen ergens ofzo. Naja goed t gaat om het idee haha.