airbrushtanning?

heeft iemand zich hier al eens laten airbrushtannen? hoeveel kostte het ongeveer en hoelang duurde het voor de kleur begon te vervagen? x

Nee, sorry

upje dus

wat is het? misschien handig om erbij te zetten ofzo.
edit; http://www.allhairbydesiree.nl/AirbrushTanning.htm

geen idee geen ervaring mee (A)

bedankt dat je het erbij zet :slightly_smiling_face:

graag gedaan, ik vroeg het me namelijk af. nog nooit van gehoord!

Ik heb ooit een aflevering van friends gezien dat Ross dat laat doen. Alleen wordt zijn rug dan 8x en zijn buik 0x omdat hij telkens aan de verkeerde kant staat. :grinning_face_with_smiling_eyes:

anyway; geen ervaring mee.

Haha jaa! Ik houd van die aflevering!!!

lmao ja die ken ik ook nog… hopen dat dat bij mij niet gebeurt als ik het laat doen xD

Word je daar niet oranje van?
Pink deed dat toch ook in die clip van ‘Stupid Girl’?

Lees de site dan.

Het resultaat blijft ongeveer 7 à 11 dagen zichtbaar, daarna zal het geleidelijk en egaal vervagen of moet de behandeling herhaald worden.

Met een regelmatige verzorging door een vochtherstellende bodylotion of crème houdt de kleur het langst.

ik kan de site ook lezen maar voor iets dat zo lang blijft reken ik liever op persoonlijke ervaringen van de mensen.

ik zou wel best bang zijn dat het oranje wordt, maar ze doen dat daar vast zo vaak dat dat gewoon niet gebeurt… ik snap wel dat je persoonlijke ervaringen wilt, want het is toch niet iets wat je zomaar doet :stuck_out_tongue:

Waarom probeer je niet eerst een zelfbruinende créme? Veel goedkoper & werkt bij mij best wel goed :slightly_smiling_face:.

gebruik ik al maar voor op vakantie enzo vond ik dat minder handig omdat na een halve week m’n kleur al wat vervaagd is dan of beetje begint te vlekken en dan moet ik opnieuw smeren enzo dus dit lijkt me wel handig als het echt zo goed werkt :stuck_out_tongue: