airbrush tanning

heeft iemand hier ervaring mee?

wie niet weet wat het is: http://www.youtube.com/watch?v=b8h-hQwCotE

(je moet wat doorspoelen)

Ja ik heb t gedaan! hier in utrecht…
is echt aan te raden! je word echt super super poepie bruin!
en mooi bruin, dus niet van dat zonnebankbruin!
Het blijft per persoon verschillend zitten op je huid, bij de ene 7 dagen bij de ander 10 bij mij bleeft t super lang zitten! En elk uur word je bruiner… het moet 8 uur intrekken zoiezo, teminste dan kan t afgeven, dus oude kleren aan en ondergoed… en donker! Dus geen wit aantrekken een beha of ondergoed ofzo haha…

Nou Suc6 ermee!

Liefs, xx

dankje!
up

en gaat het kleur geleidelijk aan ervan? of blijft het langer zitten op je ellebogen en kniën enzo?

up

Wat kost 't? :grinning:

is het wel goed voor je huid …:S

ik wil het ook doen. Zag in de krant een aanbieding voor 25 euro. Een vriendin van mij had bij een beurs dr gezicht en hals laten doen, maar als t weg gaat word t wel lelijk :S dus je moet t wel bij houden. Misschien dat je het wel goed kan wegscrubben als t minder word, maar dat weet ik niet. Ik dacht eigelijk dat t veel langer bleef zitten voor 25 euro :s

ik wil dit ook doen! maar weet dus niet waar!!
weet iemand ergens in zuidholland (liefst Rotterdam ofzo) waar ik dit kan laten doen

ik heb het vandaag laten doen!
ik betaalde 25 euro en het is totaal niet schadelijk voor de huid. Het kleur komt pas zichtbaar na 8uren zei die mevrouw. Door bodymilk aan de doen blijft het langer zitten.

Iemand die een goede salon weet in de buurt van Eindhoven?