airbrush tanning

Ik ga al ongeveer 4 maanden 2x in de week, of wekelijks naar de zonnebank en ben pas 16. De meeste mensen krijgen van de zonnebank al een diepbruine kleur na 7 keer, maar bij mij werkt het niet. Laatst las ik ook nog een artikel dat als je voor je 25 met zonnebank begint, de kans op huidkanker voor 85% stijgt. Ik sta op het punt te stoppen met de zonnebank en denk er over over te schakelen naar zo’n cabine die je bruin spuit. ( dit heet airbrush tanning ofzo) en kan je doen in verschillende schoonheidsinstituten. Je kan ook kiezen uit verschillende bruintinten. Maar er bestaat ook iets dat een persoon je bruinspuit met een spuitfles. Heeft iemand hier ervaring mee en ben je tevreden over het resultaat? Om de hoeveel tijd gaan jullie er heen?
liefs.

nee sorry geen ervaring mee maar vraag het me eiglyk ook wle af…

upje :slightly_smiling_face:

Ik wil dat ook laten doen en ben ook benieuwd naar ervaringen dus UP.

je kunt ook zo’n ding zelf kopen voor in je douche, stond een artikeltje op www.beautygloss.nl

Ja zag ik ook al , maar ben niet van plan dit te kopen.

Mascha heeft er eerder een artikel geschreven toen ze het in de salon liet doen, miss ff naar kijken?

Je kunt ook gewoon je eigen huidskleur houden natuurlijk… sommige mensen hebben gewoon een blanke huidskleur, blijkbaar moet iedereen tegenwoordig verplicht getint zijn?

Trouwens, wrom ga je niet ff met zelfbruiner smeren?

@gnomelie : dat vind ik zo’n gedoe met dat smeren enz

Mijn vriend gaat al anderhalfjaar elke week (minstens) naar de zonnenbank en hij is 18. Je krijgt tegenwoordig overal ziektes van en die bruinspuiten lijken nog nepper dan een zonnenbank kleurtje. Google naar celebrity’s, de meest oranje lichamen komen van die "bruin"spuiten.
Gebruik liever een sterkere zonnenbank voordat je dat gaat proberen, of gewoon zelfbruiner?

Oh super bedankt voor dat artikel. Ik heb laatst het hele internet afgezocht voor zo’n apparaat maar kon niet veel nuttige informatie vinden! De vriendin van mn vader wou dr ook graag één voor thuis & ik ook super graag en de prijs valt echt mee! Sorry ben ff blij. :grinning:

Wat bedoel je met die laatste vraag? heh :face_with_raised_eyebrow:

Maar smeer jij je dan niet in met een speciaal zonnebank-product voordat je onder de zonnebank gaat? Want als dat zo is dan snap ik wrom je niet snel bruin wordt.

Jawel ik smeer in met een product elke keer, dat is ook een van de redenen dat ik wil stoppen met zonnebank…

Dus heeft iemand al ervaring met airbrush tanning of tips?

nu je zonnebankt smeer je je in met een product,
maar je wil niet zelfbruinen omdat je dan moet smeren?
niet bitchy bedoelt ofzo :slightly_smiling_face:

Nee het gaat niet alleen omdat smeren, maar ik heb al voor dat ik zonnebank deed zelfbruiner geprobeert en kreeg telkens niet de gewenste kleur en verkreeg strepen. Zélf met scrubben. :wink:

Ik heb er geen ervaring mee. Dus een upje voor jou.

Maar het doet me heel sterk denken aan die clip van P!nk - Stupid girl
Ik hoop maar dat het niet zo extreem gaat.

Ik wilde ook net zeggen dat het me aan P!nk - stupid girl deed denken haha XD Maar goed, ik vind het altijd zo nep uitpakken, nee, ik zou het niet doen. Waarom moet alles tegenwoordig fake?

upje

ik en een vriendin hebben dat eens gedaan, bij mij zach het niet uit en bij haar zach get super mooi uit, het ligt dus een beetje aan wat voor een huid je hebt.