AION (fantasy mmorpg)

Ik weet dat ik hier al een topic over heb maar had problemen met de beginpost dus die laat ik verwijderen XD Ook stond er nogal wat gespam in dus schoon beginnen is wel fijn. Ok dat terzijde.

Aion is een uitzonderlijke MMORPG. Zowel het PvPvE-spelconcept als de presentatie zijn fantastisch. De levensduur van de game is zelfs voor een MMORPG ongelofelijk en daarnaast is de game ontzettend compleet, zowel in verhaal als in gameplay. Aion: The Tower of Eternity is een onvergetelijke ervaring, die eigenlijk door iedere MMORPG-speler meegemaakt moet worden.

Aion speelt zich af in een wereld genaamd Atreia, die uit twee delen bestaat. Het gedeelte wat de twee werelddelen aan elkaar verbond, de Tower of Eternity, werd in een strijd in het verleden vernietigd. Nadat inwoners van beide delen elkaar de schuld gaven van de vernietiging van de toren, besloten zij hun eigen volk te creëren. De bevolking van het onderste deel noemde zich de ‘Elyos’ en hun regio ‘Elysia’. De bewoners van het bovenste deel deden vervolgens hetzelfde en noemde zich de ‘Asmodians’ en hun regio ‘Asmodae’. Hoewel uiterlijke verschillen steeds groter werden, bleven beide rassen beschikken over een groot paar vleugels die in Aion een prominente rol spelen. lees meer

Kijk hier voor meer info over de rassen en classes: http://aion.ign.com/wiki/Aion_Classes

Kijk hier voor een uitgebreide uitleg over AION: http://en.wikipedia.org/wiki/Aion:_The_Tower_of_Eternity

Sinds 2012 is AION ook gratis te spelen. Bekijk hier de website: http://www.aionfreetoplay.com/website. Je kan het spel hier ook downloaden.

Waar dit topic voor dient:

• vragen
  • praten met medespelers
  • screenshots en leuke plaatjes uit het spel posten
  • stel je character voor (Foto, Naam, Level, Legion, Class, Race)

Veel plezier ^^ En ik hoop dat dit topic een beetje levendig blijft :’)

Naam: Fictionandfact
Level: 52
Legion: The Ironborn
Klasse: Chanter
Ras: Elyos
Server: Anuhart
Speelt sinds: Eind juni

wauw, het ziet eruit als een heele coole mmorpg. Ik pin dit topic even vast :wink:

Wow het ziet er echt mooi uit, ik ga het uitproberen :slightly_smiling_face:

ZAADSPAT KIJK JE PET

Is er ook een verschil tussen Asmodians en Elyos?

^Hmm okay ik heb Elyos gekozen

Naam: BlackViolin
Level: 12
Legion: -
Klasse: Spiritmaster
Speelt sinds: vandaag

Dankje :slightly_smiling_face:

.

Mooie char. Blackbird! ^^
En hoe vind je het?

Oooh, helemaal vergeten dat ik dit ook nog had!
En ik Runescape vandaag uit pure verveling aanzetten ;’’)

Ooohh BlackBird ik had je vandaag nog gezien op aion! Ik herinner het me nog, zo’n aardige mage die zo van die spells op me had gedaan (: Dank je daarvoor, haha

Naam: Ninnoc
Level: 12
Legion: -
Klasse: Ranger
Speelt sinds: vrijdag

Dankje en heel leuk :slightly_smiling_face:

Oh dat zou best kunnen ik herken je naam wel c:

meet my new pet! BARO!

En ik heb me haren geverft en me amor ^^

Ik ga het ook proberen :-).

Ik heb een vraagje. Wat is in principe het doel van het spel? Komen statussen ook ten sprake, net zoals bij de MMORPG Fiësta?

Hij is nog bezig met patchen, dus hopelijk kan ik zo beginnen :slight_smile:

Duurt lang, het downloaden!

Ik heb het geluk dat ik een aardige grafische kaart heb; hij is nu bijna bij 30% en is om kwart voor 7 begonnen met installeren.

Heb je ook quests?