Ai.

mn ex-vriend, waar het inmiddels, ehm, alweer 8 maanden mee uit is. heeft dus een nieuwe vriendin. maar het excuus waarom hij het uitmaakte was dus dat ik te ver weg zou wonen, en we elkaar te weinig zouden zien, (wat hij ook voor dat hij m’n vriendje werd had kunnen beseffen) maar iniedergeval, het was dus ik woonde te ver weg. ik zie dus vandaag dat meisje op hyves, knap meisje, op zich niet zo gek veel mis mee, maar zie ik ineens dat ze 3 keer zo ver weg woont! ik voel me echt zwaar genaaid. en nouja, ik heb dus in mn boze bui z’n msn, hyves, en nummer verwijderd. en ik krijg daar vast weer spijt van, en alles. maar ik voel me gewoon echtecht gekwetst, is dat raar? mag dat wel, omdat het al zo lang uit was, en alles?

Jij mag je gekwetst voelen, daar zitten geen regels aan verbonden…
Ik vind het rot voor je, en oneerlijk.

Heel rot voor je, maar misschien zijn er nog wel wat andere redenen geweest waarom hij het toen uit wilde maken. Je weet ook niet hoelang hij het met dit meisje volhoud, bij jou had ie het ook geprobeerd maar is ook niet gelukt.

Dat is idd genaaid van hem. Zeer hard.
Maar, er woont vast een geweldig leuke jongen veel dichterbij huis.
Dan ben ik in 5 min. bij hem en hij moet eerst half Nederland door om bij haar te komen.
Hij weet niet wat ie mist!

Hoofd omhoog, tieten vooruit en laat hem barsten!

Rot voor je… Waarschijnlijk was de afstand niet de voornaamste reden, maar gewoon het feit dat de verliefdheid misschien zodanig verminderd was dat het wel een reden begon te worden…

Maar ja, dit is nu gewoon even slikken, binnen een weekje voel je je waarschijnlijk al veel beter. Het is gewoon nog even een opflakkering van de pijn die je vroeger had denk ik, maar dat zal wel rap voorbijgaan.

what she said :wink: ^

Het is vollédig terecht dat je je gekwetst voelt! Hij heeft wel duidelijk gelogen tegen je. Hem verwijderen is heel goed, ik denk dat vrienden zijn er nu ook niet meer in zit… Ik denk net zoals Brod dat dit oude pijn bovenhaalt omdat je je afvraagt ‘waarom zij wel en ik niet?’ maar misschien maakt hij gewoon dezelfde fout en moet hij later het ook uitmaken met dat meisje omwille van de afstand.

zullen we hem met zn alleen gaan uitschelden? jongens jongens jongens, ik zou geen spijt krijgen want hij kwetst jou! en jij niet hem!

jullie hebben allemaal zo verschrikkelijk gelijk. ik heb inderdaad het gevoel van waarom zij wel en ik niet? ik had veel liever gehad dat hij gewoon gezegd had dat hij me gewoon niet zo fantastisch vond, dan zo’n kutexcuus te gebruiken…

Ja dat snap ik, echt zo’n losertje die niet de waarheid durft te zeggen! hang zn foto op het dartbord hahahaha die sukkel. :slightly_smiling_face:

ja precies, ga je helemaal op hem afreageren (6) ehm, sorry. Je hebt iig wel goede rede om je gekwetst te voelen, maar geen handvol jongens maar een land vol jongens :grinning:

haha, ik heb nieteens een foto meer van 'm. jammer! hahah, vrij grappig, ik vertelde 't net aan een goede vriend van me, en ook wat meer achtergrond informatie, okay, dat klinkt raar, maar het eerste wat hij zei was ‘is hij niet homo, ofzo?’

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=Lisasterre link=topic=168679.msg6271970#msg6271970 date=1287332007]
jullie hebben allemaal zo verschrikkelijk gelijk. ik heb inderdaad het gevoel van waarom zij wel en ik niet? ik had veel liever gehad dat hij gewoon gezegd had dat hij me gewoon niet zo fantastisch vond, dan zo’n kutexcuus te gebruiken…[/quote]

Ja ze gebruiken altijd de meest stomme excuses omdat ze ‘rekening willen houden met je gevoelens’ maar achteraf komt de waarheid boven en dan is 't 10 keer kwetsender.

^ precies.

ik ben zo dom geweest gisteravond. ik heb dus z’n nummer verwijderd,
maar ik wist z’n nummer nog wel uit mn hoofd, en toen heb ik 'm gesmst dat ik nooit had verwacht dat ie zo’n eikel was, en nouja, toen snapte hij dus niet waarover het ging, ik het hem uitgelegd, en toen zei hij zo van, ‘ja, ik ben veranderd, geloof het of niet’ en dat deed zoveel pijn, 't is vandaag precies 8 maanden uit, dus nouja, ik ging echt door het lint, want ik had echt zoiets van, ja, wtf, had dat toen gedaan. nouja, toen heb ik dus tegen 'm gezegd dat ik 'm haat, en dat ik nooitnooitnooit meer contact met 'm wil. en toen heeft hij me niet meer terug gesmst. =(

dubbelpost.

wees maar blij dat je lekker van m af bent want met zo’n jongen die dit lult wil je toch niet mee rondlopen? :]