ahh hoe moet ik het vertellen??

Ik ben eigenlijk gewoon benieuwd wat jullie zouden doen…

Ehm misschien is het handiger als je wat punten, komma’s en dat soort dingen gebruikt, dat als eerste…

En ik persoonlijk zou ik het niet via dat liedje doen, want misschien snapt hij de hint niet en dan lijkt het me een beetje awkward :wink:
Je zegt dat je het niet zeker weet of hij je leuk vindt, maar ik zou toch proberen daarachter te komen als het je lukt :slightly_smiling_face:

En over die vrienden zou ik me echt niet druk maken, het zou echt super kinderachtig zijn om je daarom uit te lachen…

Succes ermee :slightly_smiling_face:

Ik zou hem gewoon vragen om een keer wat te gaan drinken/eten?

Ik zou het hem gewoon rechtstreeks vertellen, via een liedje zou ik het niet doen. Dat zou inderdaad nogal awkward kunnen worden.

Dat vind ik dus echt een slecht plan.

Snap er geen ene donder van. Je vind hem leuk? En wat heeft je die vriendin er verder nou mee te maken?

lekker duidelijk allemaal

I have no idea what i just read.

Vertel je verhaal is logisch, met punten en komma’s ed. Misschien wordt het dan voor iedereen wat duidelijker en reageren dr meer mensen! :wink:

Oke sorry… ja een keer gaan drinken is niet echt handig als hij aan de andere kan van nl woont. Ik typ dit op mn mobiel dus sorry daarvoor maar toch bedankt voor de tips X