AH reclame's

Wat vinden jullie van de AH reclame’s met al die lolluge liedjes over nectarines enzo?

Ik vind alle reclames wel grappig met die vent :’)

Ik vind ze altijd wel grappig, een van de leukere reclames haha. Ik heb ook altijd het gevoel gehad dat die man daar echt werkte, maar het is natuurlijk gewoon een acteur.

Veel beter dan de Plus/Jumbo, die proberen grappig te doen maar dat werkt niet echt.

Ja met de plus heb ik echt helemaal niks! alles in de tent 50%!!

Haha ja maar die man wat in die reclames speelt is ook echt zo’n typische AH-medewerker. +10 voor de mensen die hem gescout hebben ( of in ieder geval ingehuurd hebben hiervoor). Misschien ligt het er ook wel aan omdat ik zijn uiterlijk en persoonlijkheid gewoon gekoppeld heb aan de AH waardoor ik hem daarom zoveel bij de AH vind passen maar hij is gewoon geniaal!

Die van de AH. zijn écht leuk, op de 1 of andere manier blijven ze ook vernieuwend en die man is gewoon echt het gezicht van AH.
Bij de C1000 en Plus iriteer ik me alleen maar aan die mensen…

Vind ze wel leuk. Tenminste niet zo zinloos als eDarling :confused: sorry. Daar erger ik mij kapot aan :") haha

oh en qua supermarkt reclame is AH ook de leukste. Ergenis voor Plus & C1000

Harry Piekema (die man) doet ze echt grappig. vooral die éne op dat podium dat ie mee gaat dansen, echt leuk.

Door die man vind ik die reclames grappig :’) Zo droog. Reclames van andere supermarkten vind ik dan weer niks, vooral Plus niet. Zo slecht.

De allereerste reclames vond ik super, omdat het zo nieuw was en goed werkte. Echt iets waarover is nagedacht. En het werkt nog steeds. Het team die de reclames heeft verzonnen mogen van mij een thumbs up, ik vind ze echt goed! =D

Ik neem er tien tien tien tien tien!
Ik neem er tien tien tien tien tien!
Hahaha ik vind ze wel leuk, ja :’)

Ik vind trouwens dat de Plus reclame’s er erg van afgekeken zijn, ipv die man hebben ze jongeren gebruikt… en iets too much vind ik. De mooie blondine, de donkere jongen, de zwaardere dame en de alternatieve…(Doet me erg denken aan positieve discriminatie bij alle vier.) Het is er echt te dik opgelegd. Dat vind ik dus niks. Die van AH zijn subtiel, ze proberen niet in te spelen op bepaalde groepen zoals Plus dat doet.
Vinden jullie dat ook, of valt alleen mij dat op?

Daar kan ik me inderdaad wel in vinden. Het zijn echt typetjes die neergezet worden. Die van de AH is gewoon zo lekker gewoon en dat vind ik er juist zo leuk aan!

Ik vind Harry Piekema echt geweldig en de reclames vind ik op de een of andere manier altijd leuk. Durf het alleen niet te zeggen aangezien ik zelf bij de appie werk en dan lijkt het echt alsof ik mijn baas omhoog haal zegmaar:'DD maar de reclames zijn gewoon masterlijk.

Ik vind de AH reclame’s echt leuk integenstelling tot de C1000/Plus reclame’s
C1000 maakte laatst een reclame’s over hun hamburgers maar ze hadden het zelfde deuntje als AH dan denk ik… really? come on.

Die manager vind ik grappig. Alleen dat liedje van de nectarines vond ik vreselijk (en ook een heleboel collega’s van me waren het daarmee eens).

Mijn vriend zingt ze de hele dag xD