AH jongens

Ik ga zeg maar heel vaak naar de AH bij mij om de hoek en daar werken best wel veel leuke jongens.
Dus ik vraag me af hoe ik hun aandacht kan trekken? Want ik ben echt heel onervaren met jongens etc. Ik ben trouwens 14 en niet echt heel erg druk, aandacht vragend of zo.

Sowieso vraag ik me ook echt af hoe je in godsnaam een jongen versierd xd

Je hoeft ze niet te versieren toch? Begin anders met gewoon hoi zeggen en glimlachen ofzo.

Lijkt me lastig als zij werken, gezien ze niet even mogen kletsen met iemand. Weet je ook misschien waar ze uitgaan? Dan kun je erop afstappen en zeggen ‘hee jij werkt toch bij de AH?’
Verder kun je naar ze lachen of iets vragen waar iets ligt.

niet, ze zijn aan het werk laat ze met rust

solliciteer bij ah als je 15 bent hehe dan wordt je hun collega’s kan je altijd met ze praten en je krijgt er nog voor betaald ook :wink:

[b]Silverbleed schreef op 01 April 2012 @ 17:59~[/message]:[/b] Lijkt me lastig als zij werken, gezien ze niet even mogen kletsen met iemand. Weet je ook misschien waar ze uitgaan? Dan kun je erop afstappen en zeggen 'hee jij werkt toch bij de AH?' Verder kun je naar ze lachen of iets vragen waar iets ligt.

Haha ik ben veertien, ik mag niet stappen :'D
handige tip dat van dat vragen :]

haha, ik zou gewoon vragen waar iets ligt met een glimlachje :slightly_smiling_face:
en dan heellief ‘‘dankje wel’’ zeggen op het eind.

Je kunt inderdaad gewoon vragen waar iets staat, of bijvoorbeeld doen alsof je er ook wilt gaan werken (hoeveel verdien je dan, is het leuk, bladiebla). Gewoon interesse tonen :slightly_smiling_face:

Ik vind het best grappig dat je aandacht wilt trekken van jongens, gewoon om de aandacht. Niet eens 1 specifieke jongen ofzo :'3. Maar dat ligt vast aan mij

dat ligt niet aan jou, dat vind ik ook. :3

-dubbelpost-

Op de grond gaan liggen en dan rollen dan zien je ze meestal wel staan. of liggen.
Nee maar even zereneus. Je moet daar gewoon elke dag heen gaan en dan elke dag vragen waar de “tandpasta ligt” en dan herinnert hij je.

Als het goed is zie ik nergens staan dat ik het voor de aandacht doe? xd

Ik werk zelf in de AH in het vulteam. Wat betekend dat de mannelijke collega’s oververtegenwoordigd zijn. :grinning: Maar ik zal eens denken…

Het vulteam werkt bijna altijd op vaste tijden, dus wanneer jij gewoon regelmatig op die tijden komt val je eigenlijk al op. Dat heb ik in ieder geval, dat ik klanten ga herkennen die regelmatig op dezelfde tijden langskomen.

Ga iets zoeken in een vak naast het vak dat de jongen aan het vullen is en probeer ondertussen een klein gesprekje aan te knopen. Bijvoorbeeld als hij thee aan het vullen is: “Welke thee vind jij nou het lekkerst en raad jij mij aan?”

Wanneer de jongen achter de kassa staat kan je eigenlijk dezelfde strategie toepassen. Regelmatig aan zijn kassa komen en een gesprekje beginnen.

Dé oplossing, dan heb je echt heel makkelijk contact met ze.

collega’s worden is inderdaad het beste haha.
valt me trouwens sowieso op dat er alleen maar knappe jongens werken bij AH. Maar volgens mij nemen ze ook alleen maar knappe aan :stuck_out_tongue:

collega’s worden is inderdaad het beste haha.
valt me trouwens sowieso op dat er alleen maar knappe jongens werken bij AH. Maar volgens mij nemen ze ook alleen maar knappe aan :stuck_out_tongue:

Mijn broer werkt bij een andere AH hier in de buurt en hij is inderdaad ook niet de lelijkste xd Dat zegt mijn ma ^^

In de ah’s waar ik kom, werken alleen maar vrouwen/meisjes. haha

ghehehe :'3