AH in de middag

Hey! Ik en een vriend zijn een schema aan het maken met workouts en een gezond ontbijt enzo:) maar we zitten vast bij de lunch , we willen deze niet overslaan maar we zijn nooit thuis dan , meestal gaan we naar de AH maar daar hebben we altijd ongezonde dingetjes gehaald die je makkelijk kon meenemen, maar kennen jullie gezonde dingen die je zo kan meenemen? Buiten fruit.

Rijstwafels met niks erop

Je hebt bij de AH van die verse bolletjes, per 1 of twee verpakt. Wij kochten die vaak in de pauze, en dan deden we daar een slaatje op als beleg en kochten we er een flesje sap bij :slightly_smiling_face:

ze hebben ook wel kleine bakjes yoghurt met muesli. Weet zo niet of er ook een lepeltje bij zit, overigens. Maar die kun je zelf ook nog wel in je tas doen.

Goedemorgen
Van die fruitkoekjes ofzo. Ik kom even niet op die naam.

Zakje geschilde worteltjes.
Je hebt van die bakjes met gesneden groente zoals paprika mozarella bolletjes enz. Sowieso vers fruit ook.
Ik koop ook gewoon brood(pistoletjes of bagel) en beleg. Vooral als je met die vriend bent, kun je het beleg delen.
Als drinken: klein pakje melk of fruitsappen/smoothie.
Cherry tomaatjes(had ik afgelopen week :stuck_out_tongue:)

Dit is echt een goed topic voor mij!! Met schooldagen kom ik vaak 2 keer in de appie voor ontbijt en lunch. Als ik naar school ga, is alles wat ik eet wat ik bij de ah koop ter plekke, maar mn inspiratie is op.

Dankje iedereen :grinning: hier heb ik wat aan

Wat kopen jullie dan meestal? :slightly_smiling_face:

Ik koop wel eens een meergranen pistoletje met een bakje 20+ smeerkaas. En dan dippen xD. Zitten niet zoveel calorieën in als andere soorten beleg en het werkt best goed.

snack komkommers/paprika’s/tomaatjes? Gewoon droog brood/stokbrood is ook lekker. (eventueel dan beleggen met komkommer ofzo?) En ze verkopen ook kant en klare vruchtensmoothies, die vullen ook erg vind ik.

Nou gewoon brood toch of ben ik nou dom

die salades inderdaad, die met paprika/kip is heel lekker en licht en is vaak bij ons met 35 procent korting dus dan is ie nog maar 2 euro! of je haalt van dat goedemorgen? of gewoon soepstengels met een bakje smeerkaas