Agressieve Jongens ..

Hebben jullie wel eens (of vaak) meegemaakt dat jongens agressief zijn tegenover jou? :rage: Dump dan hier je verhalen …

nee eigenlijk niet, wel is schelden enzo maar echt agressief… nee.
upje!

.

Meestal ben ik agressiever in een ruzie…
Nee dus.

Ja.
Een jongen die ik ooit had afgewezen. Hij was agressief en bovendien was ik al bezet dus zei ik dat ik zijn gevoelens niet beantwoorde en toen werd die heel erg kwaad. Hij vond me al heel lang leuk en ik had hem altijd al beetje genegeerd eigenlijk ik mocht hem niet
Nouja hij werd gewoon heel pissig, met schelden enzo. En dat die mij zo kansloos vond whaha :’)

Nope, nog nooit meegemaakt.

jaa
najaa we waren beiden agressief tegen mekaar… liepen we daar een beetje te vechten xD maargoed dat krijg je als je mij boos maakt :smiling_imp:

en dan had ik het wel is met voetbal, ik trapte altijd iedereen onderuit en daar hadden ze moeite mee aangezien ik een meisje ben en hun het niet konden hebben dat ik jongens onderuit haal xD

Tsja als je (met o.a. je vriendje) op een vechtsport zit… :kissing:

Euh, mijn broer. :S

Hm ja 2 jongens. Maar het is niet zo omdat ik ze afwees ofzo.
Het zijn gewoon sukkels. :s

ja best wel vaak hoor, maar omdat ik ook best wel agressief ben.
1 jongen kneep eerst mijn keel zowat dicht. omdat hij irritant was en niet op wou houden maar echt zooooo erg dat ik me geduld verloor. hij zei ik ga je negeren, en vervolgens 1 cm van me hoofd vandaag met zijn hoofd en mij aankijken, en toen gaf ik hem een klap in zn gezicht. en toen kneep hij mijn keel dicht. mongool…

nee, maar wel jongens tegen jongens zeg maar, dat is ook best al eng.

maar die zijn wel sterk genoeg als ik er een keer iets uitflap wat misschien niet helemaal goed over komt :’)

iig; nee dus.

Nog nooit (:

Hmm… Nee eigenlijk niet, up dus.

ja dat vind ik idd ook eng.

Jup. mn broer, gelden vaders ook? en mn ex (tijdens “het”) dat was echt naar.

Dat meen je niet?! Dat is echt erg. :expressionless:

ja myn ex ook nogal.
vaak gewoon even slaan of knijpen … voor de ‘grap’, nou ik vond er geen grap aan.
en toen kerstavond (ja never forget ;x ) fietsten wij 's nachts terug van een feest.
en hij fietste niet echt recht (hij had niets op ofzo) en ik zei zo voor de grap; pas op dat je niet valt! en op zoon grappige toon erachter dan zit er een deuk in de grond.
waarop hij vet boos reageert; als jij valt zit er een gat in de grond, en TRAPT me zo van mijn fiets … had verder niets ergs alleen een gekneusde enkel.
nou je begrijpt wel dat het toen meteen over was … die kneus.

Ja, t bed kraakte een beetje, en zn zus lag in de andere kamer. Dus toen was hij t beu ofzo, en sloeg hij kei hard langs mn hoofd.

Heel apart, en naar. Mja niet raak, en hij zat niet lekker in zn vel. t was daarna ook wel snel klaar.

wat raar? dat vind ik echt erg, dat met die fiets. omg.
goed dat t uitging! (niet rot bedoelt)