Agressieve jongens?

[b]Wat vinden jullie ervan?
en tot hoever vinden jullie het nog acceptabel?
en zouden jullie een jongen erop afkeuren?

en ik bedoel: dat hij tegen anderen agressief is, maar tegen jou heel lief.[/b]

Ik weet niet hoever het nu al gaat. Maar ik reken jongens er wel op af. Al helemaal als ze agressief doen tegen jou! Gelijk dumpen dan… Maar tegen anderen,… Je zou het er ook over kunne hebben dast je het niet fijn vind enzo…
En als hij dat niet respecteerd, ok gelijk dumpen…

Succes ermee

Nee jakkes.
Ik heb gelukkig een hele aardige en relaxte vriend, waarbij je wel iets heel ergs moet flikken wil je dat hij uit zn vel springt.

ik vind dat jongens je moeten respecteren , en dat is bij mij geen aggressief gedrag

Mijn vriend is best erg jaloers, en als een andere jongen iets doet (met mij bijv.) want hem niet aanstaat kan hij wel is doordraaien ja. Zolang hij er niet op los mept en zich niet aanstelt kan ik er wel mee leven…

Mijn vriend is best wel jaloers/berschermend/agressief.
Hij heeft eens een keer een jongen uit mijn geschiedenisklas lopen slaan omdat ie aan me zat (armen om me heen/dansen) in de kroeg. Ik heb toen wel gezegd dat dat totaal overbodig was en dat ik het eng vind/vond. Maar verder bemoei ik me er ook eigenlijk niet mee.

Gelukkig is ie niet agressief tegenover mij, en zodra ie dat wel doet is het echt over…

nee dankje.
dat ie agressief is tegen anderen betekent dat hij dus ook agressief kan zijn tegen jou als iets hem niet goed uitkomt of niet zint.

dat hoeft niet altijd zo te zijn hoor
mijn eerste vriendje had een hel zware vorm van ADHD
en daar werdt hij soms best wel aggressief door.
dat vond ik natuurlijk niet leuk, maar zijn medicijnen werkte ook niet goed.

maar als je gewoon lief voor 'm was, dan was ie echt een van de liefste personen op aarde.
als je liet zien dat je echt om 'm gaf, echt van 'm hield, dan was ie echt heel rustig.
alleen als je 'm peste, hoefde niet eens zo heel erg te zijn, dan werdt ie aggressief.
dan kreeg ie een woedeaanval en ging met dingen gooien enzo.
maar ik ben een heel rustig persoon, en ik was de enige die 'm kon kalmeren als ie weer eens boos werdt

maar dit was natuurlijk wel een geval appart.
zijn ADHD was gewoon zo hevig dat z’n medicijnen niet werkte.
het licht eraan hoe een jongen aggressief is.
je hebt een heleboel verschillende soorten aggressie.

Agressie is voor mij echt een afknapper. Ik vind het al vervelend als jongens overdreven beschermen doen [wat bij mij somehow altijd voorkomt, alsof ik niet voor mezelf kan zorgen]
Zelf ben ik heel rustig, dus het zou echt het totale tegenovergestelde zijn en dus niet passen.

Jij zegt wat ik nu denk =].

Heb nog nooit een vriend gehad die aggresief was.
Maar, ik heb het niet op agressieve jongens. Ook al zijn ze lief voor mij, vind ook dat hij tegen andere in mijn óf zijn omgeving aardig moet blijven en niet aggresief. Ga dan maar weg denk ik zo.

haha, ik val juist altijd op jongens die TOTAAL het tegenovergestelde an mij zijn.
supper druk, grote bek (maar wel een lief hartje) lang en met lang blond haar, die altijd in de problemen komen (daar heb ik op de een of andere manier een zwak voor)

ik heb 2 vriendjes gehad die heel agressief deden tegen vreemden. ik voelde me er soms erg ongemakkelijk door. dus het is voor mij een absolute afknapper!

kzou me best wel lullig voelen als mijn vriendje heel agressief deed tegen anderen val ook niet op agressieve jongens

ik heb een héél beschermende/jaloerse vriend
maar het is niet zo dat hij meteen erop los gaat slaan ofzo
als hij dat zou doen had hij toch wel een probleem met mij :l
want daar knap ik écht op af!

mijn vriend is ook heel beschermend.
iedereen weet ook dat je geen problemen met hem moet krijgen…
maaaar hij is wel heel lief voor mij
maarja, ik zeg er meestal ook iets van.
en laatste tijd is het minder:)

Wel je weet wat ze zeggen tegengestelden trekken elkaar aan :wink:

Totaal geen agressie gewenst please!