Agressiefe vriendin

Ik heb een vriendin, en ik weet niet of ik haar moet ‘‘dumpen’’
bijv: soms zit ze te slaan, porren. en zegt ze; ik heb zin om je te slaan. (wtf!?)
k zei een keer (was helemaal niet lullig bedoeld) jij lijkt best op je zusje :slightly_smiling_face:
en dan word ze helemaal kwaad en gaat ze schoppen. en daarna zegt ze: grapje joh.
terwijl het helemaal niet grappig was.

gister was er weer zo iets, ze wou indruk op een populair meisje maken denk ik, die stond er bij. ik zei tegen haar: ga je dinsdag nog mee filmavond?
en dan zegt ze: Wat denk jij, dat ik met je mee ga kankerslet?.

daar zit ik dus mee,
x

Wow, ik zou eens goed met haar praten. En als dat niet werkt, dumpen …

uhmm dat noem ik geen vriendin:O

Sorry hoor, maar dit vind ik dus niet kunnen.
Dat slaan en schoppen kan echt pijn doen en iemand die mij kankerslet gaat noemen maakt bij mij geen kans meer.

Oke, na een goed gesprek misschien wel.

wat? ga je om met tbs’ers? idd met haar praten, ze behandelt je echt respectloos.

WTF. En wat zeg jij daar dan op? [Op die opmerking van ‘kankerslet’] Dat vraag ik me dan af.

Inderdaad, heb je er al wat van gezegd? Heeft ze misschien problemen of zoiets?

Huh, wtf? Echt meteen dumpen die “vriendin”, dat kan je geen vriendschap noemen hoor.

ik heb wel es gezegt dat ze eens moet kappen. maar dan gaat ze hysterisch lachen. :flushed:

wooow, weg ermee! Dat zou ik denken, vooral na die opmerking. Ik vind het triest als iemand op die manier indruk wilt maken…

wat je een vriendin noemt ;O.
ik zou eerst gaan praten en als dat niets uit maakt, Dumpen!

oh, toen ze kankerslet zei, zei ik niks terug (:
waarscheinlijk krijg ik dan de volle lading -.-

Dan stel je d’r voor een ultimatum: of ze kapt met dat gedrag, of ze kapt niet maar dan hoef jij niet meer met haar om te gaan.

Je verdient wel beter dan zo’n “vriendin”

Idd !

Ik durf ook niet bepaald te zeggen dat ik anders niet meer met haar om wil gaan,
ze kan je flink voor lul zetten :l. en dan denk k dat ik me andere vriendinnen kwijt ben

Dit klinkt echt alsof je bang voor haar bent. Hoe kan iemand voor wie je bang bent een vriendin van je zijn?

Probeer het dan langzaam af te bouwen. Zelf geen initiatief meer nemen om iets te doen, kortaf doen etc… Waarschijnlijk als je er met je vriendinnen over praat, denken zij er hetzelfde over als jij, tenzij ze alleen bij jou zo doet. Als een schaap over de dam is, weet je wel. Want ze klinkt niet helemaal normaal en ik kan me moeilijk voorstellen dat anderen dat wel vinden.

Ja dat weet ik ook niet, ze kán aardig doen, maar meestal doet ze echt lullig.
het is meer zo dat mijn vriendinnen gaan allemaal heel close met er om ( terwijl ze haar beste vriendin, die beetje stevig is uitscheld voor dikke, bolle, etc)
dus meestal is zei er ook altijd bij als ik met mensen afsrpeek.

Ze heeft serieeeeus een probleem.
Dumpen en wel METEEN, dat is ALLES behalve een vriendin.
M’n vijand behandelt me niet eens zo!