Agressief.

Hey meiden.
Ik ben best wel agressief van me zelf ik word gek ik schreeuw ik sla ik schop ik ben dan gewoon blind zeg maar…
maar ik wil er van af ik wil dat gevoel niet meer dat ik opeens blind ben en volgende dag denk fuck wat heb ik gedaan…
zijn daar zeg maar van behandelingen voor? moet je naar huisarts of gelijk naar een psycholoog…
pffff i dont know

Ja daar zijn behandelingen voor. Denk dat een huisarts er niet heel veel aan kan doen, psycholoog wel wat meer. Maar het helpt ook wel eens om op een vechtsport te gaan, judo, karate of boksen ofoz. Dan leer je je ‘vechtlust’ onder controle te houden.

Daar zijn wel behandelingen voor maar ik weet daar verder eigenlijk niets van. Moet je eens op internet zoeken ofzo voor iets bij jou in de buurt ^^
Als ik een woedeaanval krijg luister ik altijd heel hard muziek (kan me dan niets schelen of ik doof word ;P) want dan doe je in ieder geval andere mensen niet nog meer pijn door hard te gaan schelden of met dingen gooien xD

Dit. Maar volgens mij moet je wel eerst langs een huisarts om doorverwezen te worden naar een psycholoog?

Dat zou goed kunnen ja,

Thanks meiden haha en RockGirl.
ik kan dat dus niet, muziek luisteren ik word echt heeeeeel agressief op dat moment kan ik iemand echt dood maken.
maar dankjewel meiden x

Succes!
heeft me zusje ook last van! :frowning_face:
dan ben ik haar prooi! :expressionless:

Daar heb ik vroeger ook veel last van gehad. Bij mij werkt het goed om even vijf minuten weg te gaan, in je hoofd tot 100 te tellen, tot je weer rustig bent en terug kunt gaan om er rustig over te praten.

Het helpt trouwens ook heel erg om in een ruzie niet te gaan schreeuwen (ook de ander niet). Ik werd bijv. heel agressief als de ander tegen me begon te schreeuwen.

Boksen oid. elke dag n tijdje. DAn is je agressie er uit.

Klopt. Misschien dat je er zo ook heen kunt, maar dat wordt het iig niet betaald door je zorgverzekeraar. En met een verwijsbrief wel.