Agressief door de pil

Zijn er meer mensen die last hebben van agressieve gevoelens en woede sinds ze de pil slikken? Ik wou dit zomaar weten, omdat ik (misschien sinds de pil?) nogal opvliegerig ben, herken mezelf amper terug. =O

hmm, nee. Valt wel mee. Eigenlijk ben ik alleen maar vrolijker geworden :slightly_smiling_face:

Haha, was het maar zo bij mij. =’) Ik ben twee keer ongelofelijk kut geweest tegen mijn vader, en ik snap niet waarom. Het werd echt zwart voor mijn ogen en we vlogen elkaar zelfs in de haren. Nou is het stom om de pil de schuld te gaan geven, maar voorheen zou dit nog niet in me ópgekomen zijn. :expressionless:

Ik smijt met deuren vlak voordat iemand naar me toe komt, begin hard te schreeuwen, gooi kussens heen en weer en duw en schop en knijp.
Had ik eerder ook nooit, dus ik begin me 't nu ook af te vragen.

Ahh, dat is wel vervelend. Misschien is jouw hormoonhuishouding inderdaad dusdanig veranderd dat je er wat agressiever van geworden bent … Maar dat zou ik niet met zekerheid kunnen zeggen. Is het een officiële bijwerking? Ik heb de bijsluiter nou niet bepaald bij de hand :’)

nee,
maar als je hem net hebt moet je nog wennen en het kan weg gaan.
zo niet kan je een andere pil vragen

Als je erg last hebt van hormonale schommelingen kun je het beste even naar je huisarts gaan om te kijken of je een ‘lichtere’ pil kunt krijgen.
slotje, mag verder in het pil topic :slightly_smiling_face: