Agendaaaa's time!

heeeey,
ik was benieuwd welke agenda’s jullie gaan kopen voor volgend schooljaar. (:
ik kan altijd namelijk vet slecht kiezen, hahaha.
tips?

dankuuu!

Ik weet het ook nog niet! :frowning_face: Of een hele leuk, of een saaie die ik ga pimpen. Ik weet alleen niet hoe ik die moet opleuken… :stuck_out_tongue:

Edit: De girlscene-agenda lijkt me heel leuk, maar ik heb gehoord dat hij snel kapot gaat, jammer.

je zou er allemaal fotos in kunnen plakken van celebs en van jezelf, vriendinnen (:

ik vind de Girlscene agenda wel leuk :slightly_smiling_face: die ga ik denk ik halen

die van de hitkrant is ook wel leuk , maar ik weet het nog niet… de vakantie is nog niet eens begonnen :stuck_out_tongue:

jaa ik zag hem in de primera liggen , hij leek me niet echt stevig :stuck_out_tongue:
mijn newyork yankees agenda is halverwege dit school jaar stuk gegaan
en in het begin van het school jaar had ik een fancy agenda die na 1 week door de regen stuk was gegaan ahahaha

jaa ik zag hem in de primera liggen , hij leek me niet echt stevig :stuck_out_tongue:
mijn newyork yankees agenda is halverwege dit school jaar stuk gegaan
en in het begin van het school jaar had ik een fancy agenda die na 1 week door de regen stuk was gegaan ahahaha~
[/quote]
ik had ook een fancy! maar die viel na een half jaar uit elkaar (: dus toen had ik de elle girl gekocht (; ook superleuk!

er is hier al een topic over, ga daar veder praten kan er hier een slotje op :grinning:
http://forum.girlscene.nl…2013/list_messages/235331