hooii,
ik heb een nieuwe agenda (ja nu al ;p)
dit keer eentje van lief, hier zitten best veel notities in dus ik dacht extra versieren enzo dan maar! weten jullie nog leuke zinnetjes om erin te zetten, plaatjes om er in te plakken of DIY dingen, zoals een vakje voor de geodriehoek maken ? ;d
hihi tips maybe ?
up! (:
kijk even op weheartit
um… wat is dat?
tips ? (:
we heart it is idd leuk (=
but more tips maybe?
Je kan gewoon bij google intypen: quotes.
Je krijgt dan heeel veel zinnetjes, wel in het engels.
Ook vind ik het altijd heel leuk om foto’s in mijn agenda te plakken.
Of plaatjes uit tijdschriften.
Succesx
^^^^^^^^^^
goede ideeen !
thankyou !
Hahahaha ik heb wel 2x per jaar een nieuwe agenda, maar meestal ga ik toch terug naar de Hema foto agenda
hihi thank you all ;d
ook nog DIY tips ? (=
Je kan een bladwijzertje maken voor in je agenda. Of gewoon een leuk lintje erin plakken knopen, als bladwijzer
Ga er gewoon vanalles mee doen. Mijne zat vol met plaatjes, stickers, volgekladde pagina’s en weetikallemaal wel niet. Volgens mij zelfs gedroogde bloemen.
^Ja, haha. Ik plak er ook van alles in, vooral briefjes en tekeningetjes die ik met vriendinnen heb gemaakt enzo, en ook stickers en krabbeltjes en alles is helemaal volgeschreven. :’)
Ik heb nu ook een agenda voor volgend schooljaar, alleen ik hou 'm nu nog netjes, want anders ben ik 'm aan het begin van het schooljaar alweer zat.
echt leuke ideen! nog meer mischien?
Kijk bij het Topic, You are beautiful. Daar staan ook veel leuke enzo tussen!
kijk idd op weheartit.com.
voor quotes kan je misschien ook in bepaalde tijdschriften kijken (ik weet niet welke xd)?