Agenda problemen

Hallo meiden!

Ja ik ben een beetje laat. Maar ik moet een nieuwe agenda.
Nu heb ik in winkels en op internet al veel bekeken maar ik kan gewoon geen leuke vinden.
Mijn vraag dan ook: welke agenda hebben jullie? En hebben jullie nog suggesties voor webshops? Iets aparts vind ik altijd wel erg leuk. Webshops zoals bol.com etc. ken ik al maar kon daar niets vinden.

Alvast bedankt! :upside_down_face: :upside_down_face:

Ik heb er een van de Hema met een ringband, simpel maar fleurig.

https://www.bol.com/nl/p/essentialiving-planner-2018/9200000080082738/?suggestionType=browse Ik heb deze. Hij is niet per se apart, maar ik vind hem heel handig en overzichtelijk.

Ze zegt toch dat ze iets aparts leuk vind…

Heb je Etsy al geprobeerd? Er zijn daar heel veel winkeltjes die allerlei soorten agenda’s maken. Vaak wel wat duurder.

Dankjewel! Deze heeft een duidelijk overzicht, heb ik wel nodig met mijn warhoofd. Hij is inderdaad erg leuk.

goede tip, daar heb ik inderdaad nog niet gekeken. Maar vind etsy altijd een beetje eng met verzenden etc, heb er geen ervaring mee.

Wow sorry hoor!!11!!
Ze vraagt in de beginpost welke agenda’s wij hebben, nou, ik gaf antwoord :")

Ik heb een Daily Journal van Urban Outfitters (oke, ja die dingen zijn duur) en werkt voor mij heel gemakkelijk, omdat je zelf je datum er in kan schrijven wanneer je een belangrijke afspraak of iets dergelijks hebt!

https://www.urbanoutfitters.com/en-gb/shop/central-23-white-marble-daily-journal?category=journals-notebooks&color=010

Over het algemeen gebruik ik niet echt een agenda meer…! Heb mezelf wel aangeleerd om dingen beter te plannen met behulp van de Mascha planner van Beautygloss. Dit helpt mij enorm xo

De Hobbit heeft ook leuke agenda’s!

Ik heb er ook een van de Hema. Lichtroze met allemaal donker roze figuurtjes erop. Was echt spotgoedkoop

ik maak mijn eigen agenda soort van. Ik heb een leeg notitieboek van Nuuna en pas daar het bullet journal systeem toe.

Agenda’s die mij wel leuk lijken (maar duur zijn), zijn: de Happy Planner en een Eric Condren