Agenda Pimpen

Ik heb zelf zo’n witte agenda gekocht van 1 euro van de action en wil hem een beetje op pimpen heeft iemand nog tips?? Ik heb zelf al:

• Kaftpapier er om heen doen
  • plaatjes/foto’s er in doen
  • Leuke teksten op schrijven
  • Songteksten er in doen ( bij notities )
  • Kleurplaten er in plakken voor als ik me verveel

Handig voor al iemand nog zelf wil maken :grinning:

Laat ook een foto zien van je gepimpte agenda :stuck_out_tongue:

/

Hahaha wat moeten we dan nog verzinnen, je hebt de meeste dingen al in je beginpost gezet?
(:

stickers?

-Envelopje erin doen voor als je dingen krijgt op school.
-Een lint maken zodat je weet bij welke week je zit.
-Laat je vriendinnen erin schrijven en tekenen.

kijken of je er een blok met post-its in kan maken, dus van die memobriefjes met plakrandje. Dat je als je niet genoeg ruimte hebt ze ergens tussen kan plakken, of bij vriendinnen in hun agenda of in boeken. Ook leuk is ergens gewoon lieve berichtjes achterlaten. Dus op memobriefje schrijven: Keep Smiling! <3 en dan in de wc’s achterlaten ofzo.
Dat je op die manier hopelijk iemands dag wat beter kan maken.

Als ze niet in je agenda passen kan je ook wachten tot wat later in het jaar en dan in het midden van bladzijde een soort blokje van papier eruit te snijden, dat het soort van klein doosje in je agenda word waar je wat in kan doen. (moet je wel zorgen dat het er niet uit kan vallen :wink: )

hmm, het is een leuk idee, maar ik denk dat een agenda van de action zoiezo heel snel kapot gaat, kun je dan niet beter een iets duurdere simpele agenda kopen?

dubbelBAH

Ik heb dit jaar 2 keer mijn agenda gepimpt (vooral van de buitenkant).
De 2e keer had ik er vilt omheen gedaan; op dat vilt had ik een quote een soort van ‘geborduurd’. Het zag er heel leuk uit, ik kreeg er veel complimentjes over!

^ Oe, heb je geen foto daarvan? :grinning: Dat lijkt me echt heel tof namelijk haha.

ik heb mijn agenda gewoon helemaal volgeplakt met sickers. aan het eind van het jaar zaten er wel drie lagen op omdat ik er steeds nieuwe bijplakte:D. het ziet er wel heel gezellig uit. maar dat idee met het vilt is ook heel leuk.^

Dankje!