Agenda pimpen 2013/2014 Topic -

Hey,

Omdat alle Agenda pimpen - topics oud zijn, heb ik een nieuwe aangemaakt.
Plaats hier Tips , Foto’s , etc. voor het pimpen van je agenda.
Ik heb al een paar ideeën:
'stickers.
'van die hartjes-plakbirefjes in verschillende kleuren.
'foto’s
'Van die Envelopjes waar je vriendinnen in kunnen schrijven.
'gedichtjes die je erop schrijft.
'een soort stof die je in een soort vorm uitknipt.

Heb jij nog meer ideeën? Of leuke foto’s?

Plaats ze hier in dit topic!

Let the summer begin :heart:

Aawhhh superleukk!

Ik had inderdaad ookal het idee om er foto’s op te plakken!!
Die foto’s kunnen van jou of vriendinnen zijn of plaatjes uit de H&M catalogus bv/

En een CD of twee, op de voorkant op de achterkant kan natuurlijk ook.

Ben ik dan de enige die compleet het overzicht verliest wanneer mijn agenda zo overvol is met flutsels?

Ik heb nooit mijn agenda versiert, wel altijd het idee om het te doen maar het kwam er noot van. Nu ga ik het écht doen haha

Super leuk idee! Uppppje;)

xx

Als je je verveelt is het echt heel leuk om te doen, en het resultaat is natuurlijk ook super!
En iedereen gaat dan vragen van; woow! waar heb je die gekocht? dat is wel heel vett:)

Ik heb dit jaar de Vans (meisjes) agenda en er staan heus wel plaatjes in etc maar ik denk dat ik er wat meer in ga plakken etc ;3
Het probleem bij mij is dat mijn agenda aan het einde van het jaar helemaal kapot is. ( dat had ik namelijk vorig jaar en dat jaar daarvoor ook, maar dit keer ga ik echt heel erg zuinig doen :flushed: )

Haha! Zoooo herkenbaar dit!

Als je op vakantie gaat, kun je daar allemaal foto’s maken, en die erin plakken:) uppp ‘’

Ik zoek wat leuks voor de voor en achterkant, ik heb een van die Ikki aan een paperclip gemaakt en is kei leuk geworden

Oke ik heb echt iets heel vets gevonden: een pop-up eiffeltoren! Dus als je je agenda opendoet dan komt ie een beetje naar buiten, ik heb geen link maar via google kun je gemakkelijk het youtube filmpje vinden. Onder het filmpje daar staat de link naar een pdf bestand met die eiffeltoren, je hoeft hem dus alleen nog uit te knippen vouwen en versieren!

Ik ga de link zoeken!

Gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=wm4iGEQrcoo

Het maakt niet uit dat een topic ‘oud’ is: ook in oude topics staan nog leuke ideeën en anders krijg je alleen maar van die halve topics. Dit kan dus prima in het al bestaande pimp topic: http://forum.girlscene.nl/forum/crea-bea/het-algemene-039agenda-pimpen039-topic-2-248030.125.html Slotje :slightly_smiling_face: