Agenda of notitieboekje?

Hooi,

Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een soort van ‘dagboekje’ voor mijn vriend en mij te maken voor 2010. Ik heb al is zo’n plakboek gemaakt met allemaal fijne herinneringen erin enzo :slightly_smiling_face:

Nu zat ik te denken:

• Ik kan een notitieboek kopen waar ik leuke gedachtes, stukjes songtekst en gedichtjes in schrijf (met datum van schrijven erbij)
  • Of ik koop een agenda waar ik bij elke dag iets schrijf… Een leuke herinnering van die dag, of een stukje songtekst o.i.d. Dan kan ik ook zo’n agenda met insteekhoezen kopen waar ik foto’s in doe. In dat notitieboek zou ik weer gewoon foto’s kunnen plakken

En dat geef ik dan oudjaarsdag 2010 aan mijn vriend :slightly_smiling_face:

Wat zal ik kiezen?

je kan zo’n grote agenda kopen met een pagina per dag. Dan heb je toch een grotere ruimte als notitieboek en standaard met datum.

Ik vind een agenda eigenlijk best een goed idee :wink:

ik vind een agenda wel een heel vet idee! :slightly_smiling_face:

x

Okee, dan wordt het de agenda, haha :grinning:
Ik verveel me nu, dus ik dacht; dan loop ik even langs de HEMA :slightly_smiling_face:

Als je nog niet op weg bent naar de HEMA x) ;
Bij de Action hebben ze van de grote agenda’s, voor ¤1,30 ofzo.
Gewoon heel simpel, maar dat lijkt me de bedoeling als je hem helemaal persoonlijk wilt maken =)

Bedankt voor het idee! Ben al bij de Hema geweest, maar heb nog niet dé agenda kunnen vinden. Het is nu alleen te gevaarlijk op de weg om naar de Action te gaan op de scooter. Misschien van de week nog :slightly_smiling_face:

Ik ga vooraf een brief in een enveloppe erin plakken en precies een jaar later schrijf ik dan weer een brief en die plak ik achterin in een enveloppe :slightly_smiling_face:
En ik ga er mooie gedichtjes en tekstjes in doen enzo :slightly_smiling_face:
Er is ook nog zat notitieruimte in de meeste agenda’s, heb ik net gezien :slightly_smiling_face: