agenda kinderachtig?

hejj,

ik ben charella, ik ben zeventien en kga naar t hbo. kheb pas een me to you agenda gekocht want ik vind dat beertje echt cute, maar kwas eigk benieuwd of jullie die agenda kinderachtig vinden voor n meisj vn 17jaaar?

op school hebben de meeste gwn een zwarte of grijse agenda dusss daarom dacht ik kvraag t ff.

als jij 'm toch leuk vindt :wink:

Wees lekker jezelf doe datgene waar jij je goed bijvoelt en koop datgene dat jij leuk vindt!

Ik denk eigenlijk, dat je niet eens zeventien bent…

Hmm, ik koop zelf altijd ook een simpele van een paar euro.
Maar dat is niet omdat ik een andere kinderachtig vind, maar gewoon omdat ik er niet veel aan wil uitgeven… :’)
Maar als jij hem leuk vindt, moet je je er niks van aantrekken of mensen hem misschien kinderachtig vinden, hoor. Who cares, zolang jij hem maar leuk vindt, toch?

Als je m leuk vindt, wat boeit het dan?

Jij moet ernaar kijken, dus gebruik gewoon die je leuk vindt. Niks van de anderen aantrekken. Als zij er gekke opmerkingen over maken zijn ze pas kinderachtig.

kben wel zeventien. weet gwn niet echt wt een normale agenda is voor t hbo. kwil er niet buiten vallen.

Ik vind het alleen maar leuk, als mensen apart of anders zijn.
Maar goed, als jij hem leuk vindt moet je het toch gewoon doen? Niet iedereen heeft daar dezelfde agenda’s hoor.

ben k apart of anders dan met die agenda?

Je moet je niks aantrekken van wat anderen ervan (zullen) vinden. Jij vindt hem mooi en dat is waar het om gaat

Dat zeg ik niet, maar jij zegt: ik wil er niet buitenvallen.
Je hoeft niet perse bij een groepje te horen ofzoiets.
Je mag toch ook dingen kopen of doen die jij leuk vindt, niet iedereen hoeft jouw dingen leuk te vinden. Zolang je ze maar zelf leuk vindt toch?

ja dat zegt iedereen, maar kwil niet dat ze ondertussen denken dat k kinderachtig ben.

Hoe kan je op het HBO zitten en dan zo typen?

Het is maar een agenda hoor, ze zullen heus niet zeggen ‘oh die heeft een stomme agenda dus zij is ook stom.’ die gedachte slaat echt nergens op :wink:

Ja ik vind het kinderachtig :slightly_smiling_face:

Ik geloof niet dat je 17 bent en naar het hbo gaat maar goed.
Je moet zelf weten wat voor agenda je koopt, als jij het leuk vindt is het goed.

Idd.

Als jij hem toch leuk vind… vind jou typ gedrag kinderachtiger dan die agenda!