Agenda, Kamer, Flirt en Anti-Verveel TIPS

Tips, dat is het wat ik zoek…
ik heb mijn agenda helemaal verbouwt zeg maar, maar ik vind hem alsnog niet leuk… niet helemaal IK… heeft iemand hiervoor tips…? Boeit niej of ze ingewikkeld zijn ofzo…
ik ga in de vakantie mijn kamer pimpen, muuren zilver en paars verfen enzo… maar ik wil hem net zoals mijn agenda, helemaal Ik hebben… heeft iemand ideen voor een goedkope pimp actie…?
Flirt tips, ik ben sinds kort op een jongen… zo erg verliefd ben k nog nooit geweest… this best wel extreem, maar steeds als ik hem zie zak ik door me knieen en weet ik niks te zeggen, terwijl ik normaal zo bijdehand ben… iemand tips…?
ANTI-VERVEEL tips… ik verveel me nu nl. doowd…!!
heeft iemand Tips…?

ik weet niet hóe jij bent
dus ik kan je ook niet helpen.

Agenda tips:
Ik heb mijne ook gepimpt, ik zou je vriendinnen er latenin schrijven. En er foto’s en plaatjes indoen (:

Kamer tips:
Koop leuke foto lijstjes, met foto’s erin van jou en je vriendinnen.
En ik heb een doek gekocht (Gewoon simpel wit)
en als je naar de praxis of kwantum gaat dan heb je altijd zo’n behang kaartjes die je gratis kan meenemen.
En dan neem je een paar paarse, zilvere, witte en zwarte mee.
En die plak je dan op dat doek met een paar foto’s :]
En je kan ook leuke accesiorres kopen enzovoorts.

Flirttips:
Probeer rustig te blijven en bedenk je, waarom zou je zo stil zijn?
het levers niks op. (of door je knieën zakken)
Probeer een gesprek met hem te beginnen.
Of zoek oogcontact enzovoorts.

Verveel tips:
Ga eens aardig wezen en ga reacties geven bij Forums om mensjes te helpen. wat ik dus nu ook doe XD

Succes.

Thnx…!!
die kamer tips zijn helemaal top!!

ik ga nu lekker mensjes helpen, want ik mag nog lekker 2 uur wachten tot de verf gedroogt is voor de tweede laag:P

agenda : allemaal leuke plaatjes uit tijdschriften knippen en erin plakken =).

kamer : POSTERS! en allemaal leuke kleine (& vooral goedkope) accesoires kopen.

flirten : dat had ik eerst ook. je hebt 2 opties, je kan hem laten vallen want je moet je op je gemak voelen als je bij hem bent. of je moet je over dat ene heenzetten. begin anders met oogcontact maken en glimlachen, daarna toevoegen op hyves & daarna proberen een praatje te maken. =)

vervelen : girlscene & hyves. ik verveel me daarop nooit :grinning:

agenda tips :
http://forum.girlscene.nl/forum/school/post-leuke-plaatjes-voor-je-aankomende-agenda-75003.0.html ; staan allemaal súper leuke plaatjes die je kunt uitrpinten en in je agenda kan plakken, kan je trouwens ook doen met fotos dat is ook leuk :]

kamer tips :
koop allemaal verschillende lijstjes met leuke foto’s of plaatjes, of inderdaad assesoires!

flirten tips :
dat heb ik ok al een paar keer gehad, zo ontsettend vervelend. eigenlijk moet je probeen om eerst oogcontact te maken, dan toevoegen op hyves inderdaad, dan daar zijn msn vragen (niettésnel), en dan op msn praaten én dan komt het verschijnelijk allemaal wel vandzelf :]

ververlen tips :
-hyves
-msn
-girlscene
-hm site shoppe ;$

Kamer tips:

[b]-Leer combineren. Zorg dat de kleur van je vloer, muren, plafond en meubelen dicht bij elkaar liggen. Gebruik geen vloekende kleuren! Als alle tinten ongeveer hetzelfde zijn, straalt je kamer namelijk veel meer rust en ruimte uit.

• Hou je kamer netjes en opgeruimd. Elke keer een beetje bijhouden werkt stukken beter dan één keer in de zoveel tijd een enorme opruim beurt: dan ben je er vaak uren mee kwijt en je wordt er vaak hartstikke chagrijnig van. Geloof je moeder nou maar: je kamer bijhouden is echt veel fijner!
    [/b]
    Flirt tips:

[b]- De belangrijkste tip, die vaak wordt vergeten. Laat zien dat je positief en enthousiast bent. Dat heeft een positief effect op anderen, ook tijdens het flirten. Zorg ervoor dat de eerste zinnen die je uitspreekt bij een ontmoeting niet negatief zijn. Iets neutraals is beter, of liever nog iets positiefs. Onthoud dat flirten vooral leuk is!

• Maak altijd oogcontact. Zorg wel dat het niet vervelend wordt voor de ander, ga dus niet staren. Je hebt vooral oogcontact met iemand als je luistert, minder als je praat.
  • Complimenten maken is een goede manier om iemand positieve aandacht te geven. Probeer complimenten zo eerlijk en oprecht te laten klinken. Als iemand jou complimenteert bedank dan vriendelijk.[/b]

:slightly_smiling_face:

Ik lees heel graag, ook over wetenschappelijke onderwerpen die ik interessant vind. Klinkt heel saai, maar sterrekunde interesseert me nu eenmaal :wink: maar ook literatuurboeken (ik weet niet hoe oud je bent en of je boeken moet lezen voor nederlands, dan kun je ze alvast voor je lijst leren) vind ik leuk om te lezen. En als je over het algemeen veel tijd over hebt, kun je misschien een instrument leren bespelen? Ik speel heel graag viool als ik tijd over heb en daarom verveel ik me niet.