Agenda dingetjes

Hai iedereen :slightly_smiling_face:
Haha ik weet dat hier al heel veel topics over zijn, maar niemand schrijft daar ooit nog wat in dus ik dacht: Ik ga een nieuwe maken :stuck_out_tongue: Ik heb gewoon zo’n saaie agenda van de hema gepimpt met modeplaatjes enzo :stuck_out_tongue: Maar een vriendin van mij heeft in haar agenda allemaal van die spelletjes-dingen ingeplakt enzo, dat wil ik ook alleen kan ik het nergens vinden xd. Iemand een idee waar ik dat uit kan printen ofzoo?

spelletjes dingen ken ik ook niet? :stuck_out_tongue:
ik weet wel dat mijn agenda zo onderhand uit elkaar valt, haha

ik zou er zoieso pas volgend jaar aan beginnen;)

volgend schooljaar bedoel ik:P

haha ze heeft iets uitgeprint en dan met al die dingen van: een maand de kleding van je oudste lerares dragen of van je stomste? enzo, en daar dan heel veel van xd

Denk dat je een beetje creatief moet zijn en het zelf moet verzinnen. Misschien heeft iemand nog leuk ideeën, je kan ook iets met boter kaas en eieren, dat spel, doen of zo? Of kamertje verhuren. Een hele pagina daar voor. Of is dat niet wat je bedoeld?

ik weet wat je bedoelt,
je moet gewoon kijken in tijdschriften zoals cosmogirl enzo,
en dan vind je heelvaak van die spelletjes en die knip je uit en plak je in je agenda. (tip: cosmogirl beachboek)
ik heb dat zelf ook< ik het pim pam pret, vingertwister ennogmeer.
heel leuk voor tijdens invaluur ofzo

Super leuk idee ga ik volgend jaar ook doen. ik heb zo’n saaie verplichte agenda van school :frowning_face:

up :slightly_smiling_face:

Ik heb nu de Cosmogirl agenda gekocht, die is echt superleuk en er staan allemaal dingetjes in om zelf te doen, echt heel gaaf! :sunglasses: