Agar.io - digitaal spel

Dit is een spel waarin jij een cel bent in een omgeving van een heleboel andere cellen. Alle bewegende cellen worden bestuurd door andere gebruikers van over de hele wereld!
Het doel is om zo groot mogelijk te worden.
Groeien doe je door alles op te eten dat kleiner is dan jij op dat moment bent.
Je kunt massa dumpen (W) om meer snelheid te creëren, maar dit maakt je wel kleiner.
Ook kun je je cel splitsen (spatiebalk) om snelheid te winnen. Je wordt dan kleiner. Wel is het een makkelijke manier om kleinere cellen snel op te kunnen eten!

Nja, hier dus een topic over agar!

WARNING: dit spel is enorm verslavend!

Oh huh, je kunt blijkbaar ook met alleen vrienden spelen?
Dan zou je nu met gs’ers kunnen spelen in deze room: agar.io/#CQQ8B

Oh, volgens mij werkt dat niet. Fuck.

Jaaaa het is heel verslavend, maar ben er nog niet zo heel erg goed in… :’)

Hoe krijg je trouwens als je die bal gesplit hebt, weer in elkaar? Want ik split ze steeds perrongelijk… :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik zorg er altijd voor dat ik ze weer tegen elkaar ‘druk’ en dan na 30 seconden merk je dat de cellen over elkaar heen kunnen en dan ‘floepen’ ze weer in elkaar!

Mijn record is 3e haha erg leuk maar frustrerend spel

Ik stond eergisteren heel kort op plek 2.
Maar ik vond mezelf helemaal niet heel groot…?
Maar dat komt misschien omdat het scherm ook uitzoomt ofzo.

Dit is zo verslavend. En vervelend irritant.

Dit is precies de juiste omschrijving :grinning_face_with_smiling_eyes:
Hoe heet je? Dan zal ik proberen je niet op te eten :'D

haha ik ben alweer gestopt maar ik noem mezelf garapoes.

Je moet sowieso groter, veel groter zijn. Als je ongeveer allebei gelijk bent werkt het niet.

Wauw, Dobby heeft voor 9 seconden in de top 10 gestaan :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hoera ik ben in mijn eerste poging na 57 seconden opgeslokt :’)

Tweede poging ging beter, 7,5 minuut, maar niet in de top gekomen :’)

Ik was echt een paar dagen verslaafd aan het spel. Maar ben er mee gestopt omdat ik me irriteerde aan de mensen die meerdere spellen speelde of die hard samenspeelde om nummer 1 te worden.
Maar het is wel een leuk en verslavend spel!

wauw, 14 minuten. persoonlijk record :"D alleen toen was er iemand op uit om mij te eten.

Dit vind ik ook irritant ja.
Dat er iemand achter je aan zit die even groot is (en je dus niks kan maken) en dan zorgt een tweede bubbel ervoor dat die ene persoon ineens groter wordt en dan ben je daardoor alsnog de sjaak. Muh.

Woehoe, welgeteld 11 seconden op het leaderbord gestaan :grinning:

O ik vind het nu wel heel gaaf dat je nu ook kan zien hoeveel andere spelers je gegeten hebt en hoeveel tijd je geleefd hebt etc

Ik speel het nog niet zo ontzettend lang, maar het is een erg verslavend spel :’)