Agadir shampoo

Ik heb dus (volgens mij marokkaanse oid) shampoo van de kapper gekregen van Agadir (ik weet niet of ik het goed schrijf :p) en hij ruikt echt heerlijk. Maar m’n haar wordt er echt droog van terwijl het juist heel voedend zou moeten zijn? Hebben meerderen dit?

Ik heb nog nooit deze shampoo gehad, zal even voor je kijken op google

Op internet kan ik er niet veel over vinden, maar de 2 die ik he gelezen zijn positief over het product

misschien heb je het verkeerd gebruikt? dat je het juist wel/niet moet uitspoelen ofzo?

Zat ik ook al te denken

Shampoo moet je meestal uitspoelen neem ik aan? :stuck_out_tongue:

hmm, misschien turkse shampoo niet? Ik weet niet hoor, hahah

Kijk even op de verpakking. Bij gebruiksaanwijzing

Agadir Argan Oil Shampoo 355 ml
Agadir Argan Oil Shampoo Heerlijke geurende, zachte shampoo en conditioner voor dagelijks gebruik. Beide producten zijn sulfaat en parabeen vrij en zeer zacht en verzorgend voor beschadigd en/of geverfd haar. De shampoo en conditioner zijn tevens geschikt bij de behandeling van hoofdhuidproblemen. Wanneer uw haar te zacht wordt van de conditioner, kunt u het beste alleen de shampoo gebruiken. Gebruiksaanwijzing: Breng de shampoo aan op nat haar en masseer het product goed in. Goed uitspoelen en indien gewenst herhalen. Voor super zacht en verzorgd haar, gebruik ook de conditioner. Breng de conditioner aan op nat haar en verdeel het product goed door het haar. Masseer goed in en laat het 1-2 minuten intrekken. Daarna goed uitspoelen. Beide producten zijn geschikt voor dagelijks gebruik. •100% pure, gecertificeerde Argan Olie •Verzorgt intensief en voegt glans toe •Bevat bescherming tegen de aantasting van de haarkleur •Sulfaat en paraben vrij

Nog nooit van gehoord xD

nog nooit van gehoord. ik hou het bij guhl, john frieda en keune.