Afwisseling

Hee girlsceners,
Ik en mijn vriend hebben nu een relatie van 7 maanden, en ik moet bekennen dat we, afgezien van een paar keer bios en een dagje winkelen, bijna altijd voor de tv hangen. Ik vind het een beetje saai worden en vroeg afgelopen weekend aan mijn vriend of hij het nog steeds wel leuk vind om elke keer voor de tv te hangen. Hij zei dat het ook een beetje standaard werd. Nou was mijn vraag, wat doen jullie met je vriend in of vlak bij huis?

We gaan btw morgenavond poolen, ik voor het eerst, hij niet :slightly_smiling_face:
We willen ook nog een keer gaan zwemmen, maar dat is niet echt vlak bij huis ofzo.
Op internet vind ik ook wel veel dingen, maar mijn moeder vind het te vroeg om samen in bad of douche te gaan ofzo, en blijven slapen mogen we ook nog niet. Verder heb ik het thuis niet erg breed.

Liefs!

Er is een algemeen topic hierover.

Oh echt? Ik heb gegoogeld maar vond alleen hele oude topics. Ik zal nog eens kijken. Wil je anders misschien de link sturen?

gerechten koken, bakken, samen naar de sportschool & als er dagkaarten zijn (nu bij de hema & ah) ook wel eens winkelen in een andere stad :slightly_smiling_face:

Heb hem gevonden! Mag dus een slotje op dit topic. En dankje Queen Ant :slightly_smiling_face: samen naar de sportschool en samen koken had ik nog niet eens aan gedacht.

Jouw moeder bepaalt wanneer je doucht?

Maar goed, er is genoeg te doen samen. Is inderdaad een heel topic over. Verder kijk ik vaak series met mn vriend of ga in bad of game of we kletsen gewoon of we vervelen ons samen en gaan beetje vechten.

Ik ben 16 en woon nog thuis, dus ja… Ik vind dat ik wel naar haar te luisteren heb. Maar ja, misschien moet ik maar eens gewoon zeggen dat zij dat niet voor me mag bepalen.
Iig thanks!

Ik vind dat zij prima mag bepalen of jij samen met een jongen mag douchen of niet, want je woont nog thuis. Dat is wat anders dan bepalen wanneer je doucht.

Ik deed altijd rummikub enzo met mijn vriend, klinkt suf maar wij waren altijd bloedfanatiek haha :stuck_out_tongue:
Of ga een dagje met de trein naar een stad in de buurt, beetje shoppen, restaurantje, ijsje eten… dat kan ook heel leuk zijn.
Of naar het bos?

algemeen topic - slotje