afwijzingen

hoe ga jij er mee om?

ik mailde een paar keer met een jongen,
maar hij reageert niet meer terug, terwijl ik bij mn outbox kon zien dat ie m wel gelezen heeft.

naja, ik vraag me gewoon af hoe jullie ermee omgaan - ook gewoon in het algemeen bij andere dingen.

Huh, kan je bij je outbox zien dat hij iemand anders je mail heeft gelezen? :confused:

Dit is precies wat ik ook dacht!

Was je heel erg close met die jongen?
Of was het een ‘begin’ van misschien iets meer?

Misschien dat hij zich goede antwoorden bedenkt om naderhand terug te mailen?
Heeft ie het te druk en beantwoord ie je maitjes later?

Ik zelf zou het nog eventjes bekijken (ligt eraan hoevaak en hoeveel e mails je al hebt gestuurd eigenlijk) en anders zou ik 't “laten gaan” en en er niet meer wakker van liggen

Dat ligt er een beetje aan hoe lang je hem kent en hoe goed je met hem omging!
Als je hem nog maar net kende denk ik altijd zo snel mogelijk: Jammer voor hem, next. Als je hem langer kent en langer leuk vindt, en als hij jou ook leuk lijkt te vinden kan het wat harder aankomen, maar in principe gaat het dan hetzelfde: dan gaat er alleen wat meer tijd overheen.

ligt eraan hoe leuk ik die jongen dan vind. als ik m heel leuk vind vind ik t natuurlijk wel stom, maarja meestal denk ik ook; dan niet he!
ik word iig niet snel verliefd ofzo dus dat is wel fijn :slightly_smiling_face:

waarschijnlijk heeft ze er een leesbevestiging bij gedaan.

Voor zover ik weet bestaat er alleen een ontvangstbevestiging. Dus dat ie inderdaad in de mailbox van die persoon terecht ik gekomen.

Een leesbevestiging lijkt me wel heel bizar… Maar maybe I’m wrong…

nee hoor er bestaat ook een leesbevestiging, die je overigens ook gewoon kunt negeren…

ik heb het ook niet over hotmail, maar over een ander soort mail waar je dus wel kan zien of iemand je berichtjes leest.

we hebben niet heel vaak gemaild, maar wel op een leuke manier, hij maakte me complimenten enzo en we mailden gewoon gezellig :slightly_smiling_face:
nouja, misschien antwoord hij nog wat terug maar ik snap het gewoon niet dat je dan ineens niks meer van hem hoort.

ik ben ook echt niet van plan om nog iets te sturen eerlijk gezegd, als hij niet reageert nou dan niet.
en toch baal ik ervan…